Gallup: Mitä ajattelisit henkilön käytöksestä aina iän ja sukupuolen perusteella jos... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "demityttönen kyselee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"demityttönen kyselee"

Vieras
Kuvittele että seisot pysäkillä ja odotat vaikka bussia numero 1. Pysäkillä on muutama muu ihminen sun lisäksi. Paikalle ajaa bussi numero 2 ja kaikki muut ihmiset astuvat sen kyytiin.

Viime hetkellä paikalle on juoksemassa kaukaa tukka putkella Henkilö X. Hän ei kuitenkaan ehdi bussiin, vaan ovet sulkeutuvat viimetipassa hänen nenänsä edestä ja bussi kaartaa tiehensä.

Henkilö X ja saa raivokohtauksen ja alkaa mylviä: "VOI SAATANAN VITTU MITÄ IDIOOTTIKUSIPÄITÄ!!! MÄ VITTU TOIVON ETTÄ TE AJATTE KOLARIN JA VITTU NELIRAAJAHALVAANNUTTE LOPPUIÄKSENNE IHAN KAIKKI NIIN KATOTAAN VITTU SITTEN KUKA NAURAA!!!! PAINUKAA HELVETTIIN VAAN LUUSERIPASKAT, MÄ TOIVON TEILLE IHAN VITUN KIVULIASTA KUOLEMAA!!"

Tämän jälkeen henkilö X laittaa kädet nyrkkiin, kohottaa katseensa kohti taivasta ja päästä eläimellisen karjunnan joka kestää puoli minuuttia ja kuulostaa siltä kuin joltain sahattaisiin jalkaa irti.

Miten eri tavalla ajattelisit henkilö X:n toiminnasta jos hän olisi iältään ja sukupuoleltaan:

• tyttö 7 v?

• poika 13 v?

• tyttö 19 v?

• mies 35 v?

• nainen 50 v?

• mies 88 v?

Mitä ajattelisin?

• tyttö 7 v? -Pahoja ongelmia kotona

• poika 13 v? -Murrosikä

• tyttö 19 v? -Erittäin huono päivä/mielenterveysongelmia

• mies 35 v? -Erittäin huono päivä/mielenterveysongelmia

• nainen 50 v? -Haluaa räväyttää (ollut ehkä ikänsä kiltti ihminen)/mielenterveysongelmia

• mies 88 v? -Uskomatonta, alkais varmaan ihan naurattaan.

[QUOTE="vieras";27661055]Mutta kun ne kuskit tasan näkee juoksevan ihmisen mutta ne saa orkut kun painavat kaasua vaan![/QUOTE]

Kyllä minä pääsin risteyksessä kyytiin kun vilkutin bussille. En ehtinyt pysäkille ajoissa.

Bussikuskit ainakin täällä ovat suhteellisen hyväkäytöksisiä , ainakin jos heille on kohtelias. Mutta bussit toimivat liikenteessä missä pitää ottaa monta asiaa huomioon, he eivät huomaa kaikkea ympärillään. Olisin itse paukuttanut hieman bussin ovea tuossa.

Yhteistyössä