Gallup : minun mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minun mieheni herää lasten kanssa jos minulla on vapaa päivä, tämän tekee omasta tahdostaan, hemmottelee minua.

Minun mieheni on aina vaihtanut vaippoja lapsillemme vauvaikäisinä, kylvettänyt, syöttänyt, käyttänyt leikkikentällä, neuvolassa jne.

Minun mieheni suukottaa ja halaa minua, sekä pitää lapsia hyvänä ja kertoo kuinka heitä rakastaa.

Minun mieheni yllättää välillä ihanasti, tuo lasin viiniä tai tekee aamuksi leivät valmiiksi minulle .

Minun mieheni ei käy baareissa usein, pari kertaa vuodessa.

Jos minä haluan käydä ystävien kanssa viihteellä hän mielellään jää lasten kanssa kotiin, koska ei itse välitä baareilusta.

Minun mieheni osaa itkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Nii, ja sit mä huomasinkin, että minun mieheni onkin minun vaimoni :xmas:

woot ?

olisko tuo minulle.. ;)kyllä tällä miehellä on kyllä ne kulkuset siellä haarovälissä ja kovasti tuo naisesta innostuu :)

ap

Ihan ku mun mieheni :) Paitsi ettei käy baareissa koskaan ellen häntä pakota/lahjo/kiristä mukaani keikalle tms.

Hieroo joka päivä mun kipeää selkää ja jalkoja.

Tekee ruoan kun pyydän, yleensä haluan/vaadin tehdä itse mutta laittaa aina kattilat ym. valmiiksi.

Hoitaa kauppareissut ym. juoksevat asiat.

Pyrkii tekemään kaikkensa nukuttaakseen mut silloin kun kärsin unettomuudesta, raskausaikana jopa luki kirjoja mulle ääneen koska lukemisen ajaksi vaivuin aina horrokseen ja sain edes vähän levättyä.

Tiskaa, pesee pyykkiä ja siivoaa useammin kuin minä.

On se vaan niin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä tällä miehellä on kyllä ne kulkuset siellä haarovälissä ja kovasti tuo naisesta innostuu :)

ap

:D :D sat kyllä miehes kuulostamaan niin vässykältä :D Ihan hienoa ja mielestäni miehekästä että osallistuu kodin- ja lastenhoitoon, mutta puhut hänestä kuin pikku puudelista :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kyllä tällä miehellä on kyllä ne kulkuset siellä haarovälissä ja kovasti tuo naisesta innostuu :)

ap

:D :D sat kyllä miehes kuulostamaan niin vässykältä :D Ihan hienoa ja mielestäni miehekästä että osallistuu kodin- ja lastenhoitoon, mutta puhut hänestä kuin pikku puudelista :D

et huomannut tuossa huumoria... ;)

ap

No aikalailla samat jutut..
Minun mieheni tekee myös aina ruuat ja nyt kun olen raskaana myös suurimman osan kotitöistä. :)
Ja baareissa jos käydään niin käydään yhdessä juomassa parit kun lapsi on hoidossa, nyt ei tietenkään käydä kun oon raskaana (siis kumpikaan) ..
On tuo mies kyllä ihana! <3 oikean helmen oon saanut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

ap

et huomannut tuossa huumoria... ;)

ap

Joojoo, mutta silti :D

Siitä miehestä voi kertoa niin paljon, että ei kaikkea jaksa kirjoittaa...Mitä haluat galluun hyviä vai huonoja asioita luonetta, tekemisiä, ulkonäköä... vähän vois tarkentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Minun mieheni tekee myös aina ruuat ja nyt kun olen raskaana myös suurimman osan kotitöistä. :)
Ja baareissa jos käydään niin käydään yhdessä juomassa parit kun lapsi on hoidossa, nyt ei tietenkään käydä kun oon raskaana (siis kumpikaan) ..

mä ihmettelen tätä baarissa käymistä..joko käydään yhdessä ja sit jos toinen ei jostain syystä juo, niin toinenkaan ei käy..

Eikö teillä ole kavereita ollenkaan, jota haluatte ilman miestänne/vaimoanne joskus nähdä?

toki itsekkin tykkään välillä miehen kanssa yhdessä viihteellä käydä, mutta mielelläni menen myös ilman miestä.

Luottamus välillämme toimii, ei tarvitse pelätä mitä baarireissun aikana voisi sattua.

Ihana mies. Osallistuva ja energisempi kuin minä, lasten kanssa ja kotitöissäkin. Kärsivällinen, sietää mun oikkuni. Välillä hajamielinen ja huolimaton, mutta siinäkin ominaisuudessaan jotenkin luttana. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ihana mies. Osallistuva ja energisempi kuin minä, lasten kanssa ja kotitöissäkin. Kärsivällinen, sietää mun oikkuni. Välillä hajamielinen ja huolimaton, mutta siinäkin ominaisuudessaan jotenkin luttana. :D

Sullon mun mies :D

Mulla on kans ihana mies. <3
Tasapuolisesti meillä hommat tehään. Lumityöt tekee se joka lasten kans ulos menee ja pyykit pesee se joka eteisessä sattuu hoksaamaan niitä laittaa.
Mies osaa ottaa lapset ja minut huomioon just sopivasti. Halaa ja pussaa :)
Ei pahemmin baarissa juokse. Autotallissa viihtyy kyllä :)

Minun mieheni...
tekee reissuhommia ja on poissa monta viikkoa kerrallaan.
kotiin tullessaan odottaa palvelun pelaavan kuin viiden tähden hotellissa.
valtaa makuuhuoneen vuoteen sylimikroineen ja tekee töitä yötämyöten, niin että 8kk raskana oleva vaimo siirtyy olohuoneen sohvalle nukkumaan.
kitisee ja narisee joka jumalan asiasta.
on kroonissest rahaton
ei tarjoa apua, mutta odotaa sitä itse joka mutkassa, jos apua ei tarjota alkaa kitinä.
on 45-vuotias kakara
on todella hyvä seksissä, mutta ei halua enää puolisoaan petipuuhiin, kun tämä on raskaana
...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Sullon mun mies :D

Kyll se oma on. Ja jos oisin vastannut viime talvena, ei vastaus ois ollut ehkä yhtä imarteleva. :whistle: ;) Vähän kausittain... :ashamed: Niinkun kai pitääkin. Mutta edelleen se on mun elämäni mies, ainoa oikea. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja elämää vain:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:

mä ihmettelen tätä baarissa käymistä..joko käydään yhdessä ja sit jos toinen ei jostain syystä juo, niin toinenkaan ei käy..

Eikö teillä ole kavereita ollenkaan, jota haluatte ilman miestänne/vaimoanne joskus nähdä?

toki itsekkin tykkään välillä miehen kanssa yhdessä viihteellä käydä, mutta mielelläni menen myös ilman miestä.

Luottamus välillämme toimii, ei tarvitse pelätä mitä baarireissun aikana voisi sattua.

Kyllä minulla on ystäviä joita tapaan ilman miestäni, mutta niitä tapaamispaikkoja on muitakin kuin baarit.
Ei sillä että tää meitä mitenkään koskettas, meistä molemmat menee melkein miten huvittaa oli se sitten vaikka baarit se paikka mihin haluaa.

Kyll se oma on. Ja jos oisin vastannut viime talvena, ei vastaus ois ollut ehkä yhtä imarteleva. :whistle: ;) Vähän kausittain... :ashamed: Niinkun kai pitääkin. Mutta edelleen se on mun elämäni mies, ainoa oikea. ;)

Niinhän se menee :)

Yhteistyössä