Gallup: Minkä maalainen nainen vei suomipoikuutesi?

• Viestiketjun aloittaja Ulkomaista naista
  • Ensimmäinen viesti
Ulkomaista naista
Veikkaisin, että suurin osa suomipoikuudesta päässeistä on päässyt siitä naapurimaiden (Ruotsi, Norja, Viro) naisten kanssa. Osa lomamatkalla (Kanaria, Thaimaa).

Minkämaalaiselle sinä annoit suomipoikuutesi?

mitäpä noista
Alkuperäinen kirjoittaja kyllähän ihailen;11659089:
luomusia villapaita kiharanorskikaunottaria.aah vuorimökissä..aaah. onha sillä paljoki eroa. onneks siiderihumutpikapanoineen ei tapahtunu mulle.

Samanlaisia nuo on ku täälläkin. Sielläkin on niin sanottuja alueellisia eroja. Etelä sakki on normaalista muuta maata pitempää.

Kauan sitten
Viimeksi muokattu:
hah ha ha
Nuorelle kauniille thaimaalaiselle tytölle Suomessa. Ja horoille tiedoksi, ettei ole kyse mistään maksullisista (sellaisiin en koskaan koske). Käsitys naisen seksuaalisuudesta oli tuohon päivään asti perustunut vai suomalaisnaisista saatuihin kokemuksiin, mutta siihen tuli kiva parannus.

Eipä varmaan juuh. Oikeat "tosi menestyjät" kirjoittaa plazan seksipalstalle.

Viimeksi muokattu:
Asterix
Minun meni orkkisruotsalaiselle ja tukholmalaisessa puistossa Söderissä.

Olin 16 vuotiaana vähän aikaa asunut Ruotsissa ja kieliitaidottomana en saanut mitään. Sitten opin kielen, kasvoin äijemmäksi (jotain 22 silloin) ja maksoin takaisin korkojen kera. Nussin varmaan kymmenen kertaa sitä perinteistä blondia kunnes huusi että "lopeta tai mä kuolen".

Muisti varmaan muutaman päivän kun jäi aamulla vailittelemaan jostakin vaikeasta kävelystä.. ; ) Ja myöhemmistä vaiheista että joo, ei varmaan pitäis yleistää tätäkään, mutta kaikkia on saanu jo yleisellä paikoilla sattuma varmaanikn.

Yhteistyössä