Gallup: Mikä on mielestäsi maailman huonoin työ?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
7thHeaven
No mulle itselleni olisi varmaan puhelinmyynti, kokeiltu on ja ei sovi mulle. Toivon myös, ettei mun IKINÄ tarvi mennä kaupan kassalle ja ihan vaan niiden asiakkaiden takia.

Kamalista kamalin olis joku, missä tönötetään 8h melkein paikallaan ja plärätään papereita.

Kaikilla on omat "huonoimmat" duunipaikkansa :)

nkui
Minä ainakin arvostan siivoojia ja kassahenkilöitä, vaikka itse en haluaisi tehdä sellaista työtä. Sen sijaan puhelinmyyntiä en osaa arvostaa, en koe sitä hyödyllisenä enkä voisi itse olla puhelinmyyjä.

[QUOTE="heh";26905359]Terveydenhoitaja, sairaanhoitaja, lähihoitaja kaikki tyynni. Ihan vain siksi että ovat niin hemmetin tyhmää porukkaa suurin osa.[/QUOTE]
Onko näihin ammatteihin olemassa jokin ÄO:n yläraja vai? :O

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26905390:
Puhelinmyynti ei mulle sopisi eikä kaupan kassana olo. Siivoaja tekee todella arvokasta työtä. Mutta sitä mietin miltä tuntuu olla se tyyppi joka istuu vessan sisäänkäynnin luona ja ottaa vastaan kolikoita, että toiset pääsee tarpeilleen.
Siinä hommassa pääsee aitiopaikalta kuulemaan parhaat pöräytykset ja varpusparvet. :D

ihana pentu!
Puhelinmyyjä. Siis aivan kammottavaa tuputtamista, kerjäämistä ja painostamista. Pomo hönkii niskaan jos et saa mitää myytyy, siis tuli melkein burn out 4pvän kokeilun jälkee. Sitten lopetin! Toinen on kotisiivous. Pitää tehdä hirvittävän paljon ja pienessä ajassa. Meni ihan panikoimiseksi ja hutkimiseksi. Lopetin senkin.

"kätilö"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26905338:
Miksi siivooja olisi jotenkin huono työ? Toimistolla käy siivooja joka päivä tekemässä arvokasta työtään ja työhuoneeni siivottuaan kiitän häntä joka kerta.
Joo, siivooja on omassa ammatissa korvaamaton! En voi kyllin kiittää häntä, joka tule siivoamaan kaikki veripärskeet klo 4.30. Ilman siivoojaa ei monikaan paikka toimi.

[QUOTE="vieras";26905404]Huonoin homma mistä olen kuullut on viemärisukeltaja. Päivät kulkee pimeässä paskassa huoltotöitä tehden.[/QUOTE]
Minä olen ollut jätevedenpuhdistamossa laitosmiehenä. Korjattiin rikkoutuneita laitteita, putkia, venttiileitä jne. Jossain välppäämössä pääsee ihan asian ytimeen :D
Oikeastaan se oli yksi nuoruuden mukavampia työpaikkoja.

Yhteistyössä