Onko noita Suomessakin nykyään? (Vähän ohi aiheen sori, mutta pakko kysyä.)Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26905390:Mutta sitä mietin miltä tuntuu olla se tyyppi joka istuu vessan sisäänkäynnin luona ja ottaa vastaan kolikoita, että toiset pääsee tarpeilleen.
Siinä hommassa pääsee aitiopaikalta kuulemaan parhaat pöräytykset ja varpusparvet.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26905390:Puhelinmyynti ei mulle sopisi eikä kaupan kassana olo. Siivoaja tekee todella arvokasta työtä. Mutta sitä mietin miltä tuntuu olla se tyyppi joka istuu vessan sisäänkäynnin luona ja ottaa vastaan kolikoita, että toiset pääsee tarpeilleen.
Eipä taida olla enää edes asemalla?Onko noita Suomessakin nykyään? (Vähän ohi aiheen sori, mutta pakko kysyä.)
Joka työpaikassa on omat plussansaAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26905401:Siinä hommassa pääsee aitiopaikalta kuulemaan parhaat pöräytykset ja varpusparvet.
oikeesti puhelin myyjälle. Eikä. Minä viellä asiallinen kun lätkäsen puhelimen kiinni!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26905401:Siinä hommassa pääsee aitiopaikalta kuulemaan parhaat pöräytykset ja varpusparvet.
Helsingissä on päärautatieasemalla.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26905408:Eipä taida olla enää edes asemalla?
Ainakin Helsingin RautatieasemallaOnko noita Suomessakin nykyään? (Vähän ohi aiheen sori, mutta pakko kysyä.)
On siis vielä. Oon käynyt itse viimeksi 15 vuotta sittenHelsingissä on päärautatieasemalla.
Joo, siivooja on omassa ammatissa korvaamaton! En voi kyllin kiittää häntä, joka tule siivoamaan kaikki veripärskeet klo 4.30. Ilman siivoojaa ei monikaan paikka toimi.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26905338:Miksi siivooja olisi jotenkin huono työ? Toimistolla käy siivooja joka päivä tekemässä arvokasta työtään ja työhuoneeni siivottuaan kiitän häntä joka kerta.