Gallup: Mikä näistä olet eniten (miehesi kumppani,isäsi tytär, lastesi äiti, ammattisi edustaja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijäinen

Vieras
Mikä sinä ensisijaisesti olet? Mikä näistä on ensisijainen roolisi elämässä
a) miehesi vaimo (tai avopuolisosi avovaimo)
b) isäsi tytär
c) lastesi äiti
d) ammattisi ja työpaikkasi edustaja (esim. jos olet Nokialla insinööri tai Prisman kassa tms. ja se on se, jonka koet eniten elämässäsi olevan merkitsevin roolisi)

Minä olen c, a, b, d tässä järjestyksessä

En määrittele itseäni minkään yllä olevan kautta, ellen sitten esim. töissä esittele itseäni tai puhu lasteni kavereiden vanhemmille tms. Ensisijaisesti koen olevani ihminen, suhteellisen sukupuoletonkin vielä, etten ekana "nainen" tms.

No varmaan A. Lapsia meillä ei siis ole. Mutta ei noista muista mikään ole niin tärkeää tällä hetkellä kuin mies. Lasten myötä asia saattaa muuttua ja mieskin joutuu jakamaan mua... :p

Miksi ei ollut vaihtoehtoa äitisi tytär? Itse koen enemmän olevani äitini tytär kuin isäni, vaikka toki molempien kanssa läheisissä väleissä olenkin. Lisäksi olen lapseni äiti.
Ammatti mulla on varmaan vasta 10 vuoden kuluttua, joten en voi itseäni senkään kautta määrittää.

Mä oon kaikkea sopivassa suhteessa. Lasteni äiti, vanhempieni tytär, mieheni vaimo, töissä ammattini edustaja, ystävieni seurassa ystävä. Ei onneksi tarvitse olla mitään niistä ylitse muiden.

Yhteistyössä