Gallup: "lapsellisista" vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sunnuntaina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sunnuntaina

Vieras
Minkä ikäinen lapsi sinun mielestäsi on liian vanha käyttämään sellaisia vaatteita (paitoja, mekkoja) joissa on joku "lapsellinen" hahmo/aihe? Esim. Bamse, Muumit, Barbapapa, Disney-prinsessat jne. Riippuuko "ikäraja" sukupuolesta tai hahmon/aiheen toteutuksesta vai onko sinun mielestäsi yleisesti esim. 7 v se raja ettei ko. vaatteet enää näytä kivoilta. Mitkä hahmot mielestäsi sopii myös vähän vanhemmille lapsille, esim. Karvinen? Cars-hahmot?

Eli minkä ikäiselle lapselle voisit ostaa söpöjä Barbapapa- ym. vaatteita yhtään miettimättä onko lapsesi jo liian vanha käyttämän sellaisia. Kiusaako lapset jo päiväkodissa tosiaan vaatteista?

Mulla on Disney-prinsessat, ja Garfield -topit ja muumisukatkin.
Niiiiin ja Helinäkeiju toppikin löytyy!
Mun mielestä oon just sopivan ikäinen lapsi käyttämään näit tälläsii=)

Riippuu niin paljon lapsesta. Kyllä ne itse kertovat milloin eivät halua laittaa päällensä "liian lapsellisia" vaatteita ;)
Mun 9v käyttää Star Wars-aiheisia vaatteita ja tykkää "kybällä" :D
14v just luopui helinä keiju-aiheista t-paidasta. Kyllästyi siihen...

Minusta riippuu kovin sen painatuksen toteutuksesta että kenelle sopii. Ihan hyvin voi minkäikäinen vaan pitää jotain Minni/Mikki paitaa tai Helinä Keijua, jos se painatus ei ole mikään hirveän räiskyvä. Muumeja meillä pitää vielä mielellään 6 vuotias sekä sitten minä itse yöpaidoissa. Ehkä jotain prinsessajuttuja ei enää 8-9 vuodesta ylöspäin mielellään lapset laita päälleen.

Yhteistyössä