GALLUP : Kuinka useasti teillä sextaillaat ??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Siihen ei kyllästy koskaan
Kerran, pari viikossa, mutta jos kuopus on esim leirillä, niin käytämme tilaisuudet hyväksi ja vaikka pari kertaa päivässä. Ja olemme jo vanhempi pari. :D
 
uuppa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uuppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ja tää on totta:
ei koskaan
Mikesi??
kun miestä ei huvita
Harmi, miten kestät? Salarakas tms käynyt mielessä? Ootteko koskaan vai loppunut myöhemmin? Mun mies kans joskus aikasemmin oli tommonen ettei huvittanut eikä ikinä tehnyt aloitetta, nyt on koko ajajn kimpussa ja uuseemman kerran viikossa haarrastellaan :D Joskus ihan joka päivä!
 
Vihainen
Ei koskaan. Aluksi paljon, mutta kun mies osottautu täysin itsekkääksi ja surkeaksi sängyssä en enää halunnut toimia välineenä. Seksiterapiaa ehdotin aluksi, mutta hänestä ongelma oli vain minun. päätisnkin sitten lakata "antamasta" koska näköjään ongelma oli vain minun kunhan hän sai.
Nykyään ei kiinnosta seksi miehen kanssa ollenkaan sillä hän on muutenkin paljastanut typerän luonteensa joka ei herätä minussa mitään kiinnostusta.
 
Harmailee
Joka päivä, parhaana kaksi-kolme, joskus päivän parin tauko ollut, mutta harvinaista.
Meillä tuore suhde, eli vuosi yhdessä, eli kai se jossain vaiheessa rauhottuu..tai sitten ei, mies taitava niissä touhuissa ja mussa nymfon vikaa :D
 

Yhteistyössä