Minulla ei, mutta hauskaa oli!
-- 28.06.2010 #13 täällä oli 7 kappaletta raitista juhannuksen viettäjää ja hauskaa oli. kiva muistaa jälkeenpäinkin
Merlion 28.06.2010 #17 Saunakaljan taisin ottaa, muuten olen ollut ajokunnossa. Juhannus kun meni sairaalan ea juostessa mokilla.
Saunakaljan taisin ottaa, muuten olen ollut ajokunnossa. Juhannus kun meni sairaalan ea juostessa mokilla.
vieras 28.06.2010 #19 Minulla ja meillä oli. Tunnustan että hieman oli alkoholia mukana, mutta jäi avaamatta.
ap 28.06.2010 #23 Alkuperäinen kirjoittaja --: täällä oli 7 kappaletta raitista juhannuksen viettäjää ja hauskaa oli. kiva muistaa jälkeenpäinkin Click to expand... Minä muistan kyllä kaiken
Alkuperäinen kirjoittaja --: täällä oli 7 kappaletta raitista juhannuksen viettäjää ja hauskaa oli. kiva muistaa jälkeenpäinkin Click to expand... Minä muistan kyllä kaiken
Rieputarallaa 28.06.2010 #24 :wave: Jaa no join mä yhden siiderin aattona, mutta lasken silti viettäneeni selvän juhannuksen.
hilunen 28.06.2010 #25 :wave: Töissä meni koko juhannus ja ihan omasta toiveesta. =) Yhden siiderin otin eilen illalla, mutta enpä olis sen enempää ottanut vaikken olisi töissä ollutkaan.
:wave: Töissä meni koko juhannus ja ihan omasta toiveesta. =) Yhden siiderin otin eilen illalla, mutta enpä olis sen enempää ottanut vaikken olisi töissä ollutkaan.