Gallup: hirvein pissahätäsi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Synnytyksen jälkeen en saanut pissattua. Osastolla sain viisi kertaa lääkkeet+konjakit. Ei auttanut. Pissahätä oli hirveä, mutta mitään ei tullut ulos.
Lopulta, noin 15 tunnin jälkeen, katetroitiin. Ja pissaa tuli ja tuli ja tuli.... Kaupanpäälle virtsatietulehdus.
 
Mentiin kaverin kanssa leffaan vuosia sitten ja ryystin heti 3 tunnin leffan alkuun 1,5 litraa limsaa. Vessahätä alkoi olemaan kova jo ensimmäisen tunnin jälkeen, mutta en halunnut mennä kesken elokuvan vessaan. Loppua kohden alkoi olemaan jo todella vaikea istua paikoillaan. Poistuessamme yritin katsoa mistä pääsisi vessaan mutta lopulta löysimme itsemme seisomasta ulkona myöhään illalla ovien lukittuessa takana. Matkaa kotiin n. 30km autolla, eikä mikään paikka enää auki. Kivut alkoivat olla tässä vaiheessa jo kovat. Päätin kestää ja ajaa kotiin, mutta noin 10km jälkeen kurvasin bussipysäkille ja juoksin metsään tyhjentämään talon. Voi sitä helpotuksen määrää!! :LOL: Nuorena sitä vaan oli niin tyhmä, ettei tajunnut pyytää erikseen leffassa että pääsisi vessaan leffan jälkeen vaikka paikka onkin periaattessa jo kiinni. Tästä opin etten enää juo mahdottomia määriä leffaan mennessäni ja aina ennen on päästävä vessaan ettei pääse pisu yllättämään :p
 
vierailija
Kerran join paljon kahvia ja lähdin bussilla kotiin. Oli aika paha tilanne kun bussi tärisi ja tuntui että rakko halkeaa. Olin ihan hiessä ja pelkäsin että päästän jotain housuun. Siis se ihan sattui ja hiki virtasi otsallani ja selässä.
Pääsin onneksi kuitenkin omalle pysäkille ja syöksyin sitten lähimpään pensaaseen kyykkypissalle. Suihkusi hirveellä paineella. Katsoin alushousuja ja niissä oli sellainen ihan pieni luumun kokoinen märkä läiskä eli pari pisaraa vaan tais onneksi päästä housuun.
 
vierailija
Mulla kanssa bussimatkalla. Kauhea vessahätä, bussi kierteli kaikki pikkukylätkin, ei kuitenkaan ollut sellaisia paikkoja joissa olisi voinut pissalla käydä. Bussi oli siis sellainen vanhanajan postiauto jossa ei vessaa sisällä.
Sitten tulimme sellaiseen vähän isompaan paikkaan jossa pysähdyimme 10 minuutiksi ja vessaan vauhdilla. Ai että oli ihanaa päästää oikein kunnon paineella. Sen jälkeen ehdin vielä nauttia kahvit kun kuskikin oli kahvitauolla.
 
vierailija
Mulla on sellainen vaiva että jos nauran liikaa niin pissa alkaa valua enkä pysty lopettamaan. Sama vaiva oli lapsena ja on vielä aikuisenakin. Olen synnyttänyt ja treenannut pildelihaksia ym mutta silti jos nauran makeasti niin pissa alkaa valua syöksyä ulos.

Olin tänä kesänä kirjastossa aikuisiällä siis ja kaveri sanoi jotain todella hauskaa. Minull oli polvipituinen hame ja sandaalit. Vaikka miten yritin puristaa reidet yhteen ja mennä kyykkyyn nauraessani niin en hallinnut rakkoa enää. Sitä ei tullut vain tippa vaan ihn lorisemalla ja kuin suihkusta. Pissa valui jalkoja pitkin sandaaleihin ja lattialle. Hävetti ihan hirveesti ja pissa vain valui. Nauraminen loppui siihen sitten heti ja vähitellen rakkokin oli tyhjä. Hame ihan märkä. Kaveri kattoi järkyttyneenä ja sanoin että mä meen nyt ja lähdin kotiin enkä lainannut mitään. Katsoin vielä kerran taakseni ja lattialla oli kunnon lammikko. Siis hitsi miten mua hävettää vieläkin.
 
vierailija
Olin lentokoneessa enkä kehdannut sanoa että haluan mennä vessaan. Istuin ikkunalla ja olisi pitänyt sanoa kahdelle vieraalle että on vessa-asioita.

En kehdannut. Pidättelin ja pidättelin ja tärisin ja hikoilin. Sitten pääsi vahingossa ihan tippa housuun ja ajattelin etten selviä tästä hengissä.

Kohta pääsi toinen tippa vahingossa. Tunsin vähän märkää alushousuissa. Mahaan sattui ja itketti. Otin sellaisen asennon että pimppa on painettu ihan istuimeen, niin syvälle kuin voi ja päästin ihan vähän pissaa housuun, pienen suihkauksen. Helpotti mutta tunne oli että on pakko saada enemmän ulos.

Laskin vähän taas reidet kiinni toisissaan ja pimppa tiukasti penkissä. Hetken päästä taas pikku suhaus. Tunsin miten housut kastuu pepusta. Paine vaan koveni ja mahaan sattui ja ajattelin ettei tässä voi enää muuta.

Hellitin sitten pinppilihaksia ja annoin luvan tulla. Pelkäsin että tulee vielä ääntä ja yritin pissata ihan hiljaa. Sitä riitti. Tuntui että koko penkki oli läpimärkä. Lopulta pissa loppui ja oli niin helpottunut olo että huokailin siinä onnellisena ja sitten tajusin että huh ei kai joku huomannut.

Lento kesti vielä kauan ja toivoin että housut ehtii kuivaa ja penkki myös.

Sitten olin perillä ja odotin että kaikki muut meni ulos lentokoneesta ja minä hiivin vikana ulos ja käärin takkini pepun päälle. Hävetti kyllä
 
vierailija
Varmaan se oli kauhein kun olin töistä tulossa kotia ja koko päivänä en ollut käynyt vessassa. Hätä oli ihan sietämätön kokoajan tuntui että tulee väkisin housuihin jos en paina käsillä jalkoväliä niin kovasti kun pystyin ja hinkkasin ihan tuskissani penkkiä vasten ja tein vaikka mitä mutta niin vaan pidätyskyky petti kotona kun farkut oli jumissa.. onneksi vaan osa ehti tulla farkkuihin...
 
vierailija
Tänä aamuna kun heräsin pissahätään ja vessa oli varattu hypin ja pompim ja tein vaikka mitä että sain piteltyä sitä.tuli vissii juotua illalla vähä liikaa.. yritin istua lattialla ja nytkyä ja sohvan nojaa vasten niin että Nojan kulma painaisi jalkoväliin että hätä helpottaisi mutta mikään ei auttanut joten oli pakko juosta takamehtään pissalle
 
vierailija
Kerran hississä kävi huonosti kun oli jo vessahätä ja hissi jäi jumiin. Se vain pysähtyi kahden kerroksen väliin silleen että ovi ei enää auennut. Menin paniikkiin ja soitin hätänappia eikä kukaan vastannut. Pitelin pildestä kiinni ja hyppelin ja vääntelehdin ja painelin nappia. Lopulta joku vastasi sinne ja helpotuksen takia rentouduin ja pääsi lirahdus housuun. Se tyyppi puhelimessa sanoi että menee puoli tuntia ja mun pitää vain odottaa. Riisuin sitten nopeesti housut pois ja menin kyykkyyn hissin lattialle, lantio ylös ja venuskukkulalta vetäen ohjailin pissasuihkun yhteen hissin nurkkaan. Sitä riitti ja riitti ja pelkäsin että se ei lopu ikinä ja että hissin lattia on kohta täynnä. Lopulta pissahätä loppui ja puin housut ja seisoin kuivassa nurkassa kunnes ne hissinkorjaajat tuli. Heti kun ovi aukesi huusin kiitos ja juoksin rappusiin ettei ne ehdi kommentoida kusista lattiaa.
 
vierailija
Kerran hississä kävi huonosti kun oli jo vessahätä ja hissi jäi jumiin. Se vain pysähtyi kahden kerroksen väliin silleen että ovi ei enää auennut. Menin paniikkiin ja soitin hätänappia eikä kukaan vastannut. Pitelin pildestä kiinni ja hyppelin ja vääntelehdin ja painelin nappia. Lopulta joku vastasi sinne ja helpotuksen takia rentouduin ja pääsi lirahdus housuun. Se tyyppi puhelimessa sanoi että menee puoli tuntia ja mun pitää vain odottaa. Riisuin sitten nopeesti housut pois ja menin kyykkyyn hissin lattialle, lantio ylös ja venuskukkulalta vetäen ohjailin pissasuihkun yhteen hissin nurkkaan. Sitä riitti ja riitti ja pelkäsin että se ei lopu ikinä ja että hissin lattia on kohta täynnä. Lopulta pissahätä loppui ja puin housut ja seisoin kuivassa nurkassa kunnes ne hissinkorjaajat tuli. Heti kun ovi aukesi huusin kiitos ja juoksin rappusiin ettei ne ehdi kommentoida kusista lattiaa.
Pääsikö housuun yhtään?
 

Yhteistyössä