Olin hiljattain tavannut erään miehen. Ihastuneita oltiin kovasti. Olin viikonloppuna hänen luonaan, edellisenä iltana oltiin juotu. Minulla tahtoo melkein joka kerta kovemman juomisen jälkeen olla maha kuralla. Niin oli silloinkin. Maha päästeli koko päivän vaikeroivia ujelluksia ja mölinää, sellaisia mitä mahasta kuuluu kun pierua kauan pidättelee.. Ja on muuten todella inhottava tunne kun suolistossa on ilmaa/kaasua, ja joutuu pidempään olemaan sellaisessa paikassa ettei viitsi päästellä. Maha mölisee, vonkuu ja putputtaa yhtä vain pahemmin.
Illalla mies sitten meni tupakalle, ja sain lopultakin tilaisuuden, ja ajattelin että NYT päästän oikein kunnolla helpotusta. Töräyttelin siinä minkä kerkesin ja leuhdoin kädellä ilmaa, taisin hajuvettäkin suihkauttaa hajun peittämiseksi.
Noooooh, vähän ajan päästä menin sitten vessaan pahaa aavistamatta pissalle.. Laskin housut ja mitä vittua, pikkuhousuissa kiva läjä ruikkua. Tavara oli niin löysää, etten ollut huomannut lainkaan että pieru tuli juuren kanssa. Seurasi PANIIKKI, mitä teen, miten pelastan tilanteen. Mies piti saada ulos asunnosta. Keksin sitten alkaa lirkuttamaan, että voisiko hän millään hakea meille läheisestä pizzeriasta jotain, kun minulla on vieläkin vähän krapula ja huono olo ja tekisi niiiiiin mieli jotain roskaruokaa. Mies sitten kohtealiaana lähti (HUH!)
Äkkiä housut mäelle, pikkuhousut lavuaariin, takalisto pesuun. Sen jälkeen pikkuhousut. Onneksi minulla oli jalassani sellaiset todella ohutta kangasta olevat, läpinäkyvät pikkuhousut, jotka kuivuvat nopeasti.. Mutta voi luoja kun se paskan haju ei meinannut lähteä millään! Jynssäsin pikkuhousuja vaikka kuinka ja aina vain haisivat, kädet haisivat vaikka pesin niitä kuinka, ja kaiken lisäksi huomasin että nämä ohuet pikkuhousut olivat ehtineet päästää sen hajun läpi myös farkkujen persaukseen :ashamed: Hajuvettä sitten vain housuihinkin. Ankaran kuuraamisen jälkeen vessasta pois ja miettimään, miten ihmeessä peittää lyhyessä ajassa koko kämpässä leijuva paskan haju.
En ymmärrä miten ihmeessä se haju voi olla niin jumalaton ja tarttuva -.-