Gallup heille, joilla oli tarkoitus laihduttaa kesäksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Paljon oli tavoitteena? Pääsitkö tavoitteeseen vai menikö ihan vituilleen, etkä laihtunut yhtään tai jopa lihoit?

Ennen ja jälkeen mitat?

Onko jäljellä vielä loppupuristus, paljon vielä lähtee?
 
hahaa
[QUOTE="vieras";28363866]Joo olin ajatellut, mutta en ole saanut aikaiseksi tehdä mitään sen eteen... painoa tullut n 2kg tässä kevään aikana.[/QUOTE]

Sama juttu mulla.
 
"minää"
Tavoite 10kg, parisen kiloa pudotettavaa vielä. Iltasyömiset kokonaan pois ja päiväsyömiset minimiin niin alkoi pudota. Mitkään ruokavalion muutokset ei ole vaikuttanut kun olen joskus kokeillut, määrä on se mikä ratkaisee mulla ainakin.
 
"vieras"
Tavoite 58kg
Nyt 66kg
Lähtö 70kg
Lähtenyt "kaikki" 3kg viimesen 3vk aikana. Tai tippu jo kertaalleen hiukan, mutta nousi takas. Nyt kova rutistus käynnissä, et ois toukokuun lopulla paino edes 60kg.
 
En muista paljonko oli tavoitteena...oiskohan ollut noin viitisen kiloa. Ja persiilleen meni, joskin ihan itseäni ja omia valintojani voin syyttää.

Kyllä, lihoin ja lihon edelleen. Mittoja en tiedä, mutta kyllä tämä mahanympärys rupeaa varmasti jo melkoisissa numeroissa huitelemaan :LOL:

Mutta ensi vuonna on kesä uusi. Kunhan muksu on puskettu pihalle, alkaa dietti. Valitettavasti pudotustarve ei enää ole viittäkiloa, vaan rutosti enemmän. Toisaalta diettaaminen on ihan kivaa, joten odotan sitä jo innolla :)
 
  • Tykkää
Reactions: MsGodDammit
Miss.
Vasta pari kiloa lähtenyt kun en ole aktiivisesti vielä liikkunut. Nyt onneksi lumet sulaneet, joten nautin kun pääsen lenkkeilyn ja luistelun vauhtiin. Tekis mieli jo tälle päivälle ottaa toinen lenkki, mut ei sentään enää näin myöhään. Olen 156cm, painan 54. Tavoite 47-48kg, niin että toukokuun loppuun mennessä 50kg, sit pari viimeistä kiloa tippuu aina kesäkuun aikana itsestään.

Painonpudotus on kyllä haastavaa kun on näin mini, esim. jos syön vain 1000kcal päivässä, on silti laihtumisvauhti hyvin hidas. Ja kun pääsen tavoitteeseen, on peruskulutukseni noin 1500kcal, eli normaali-ihmisten dieettikaloreilla elän minä :(
 
njp
No mun tähtäin on oikeastaan syksyssä, jotta mahtuisin entisiin työvaatteisiin. Syksyllä painoin 83kg, vähän sain tiputettua, mutta sitten jäi junnaamaan, kun en oikein jaksanut. Keväällä pääsin vähän paremmin liikkumaan, niin paino pyöri 79-80. Nyt pari viikkoa oon merkkaillut syömisiäni kalorilaskuriin ja tällä hetkellä 77,5 kg. Tavoite jossain n. 70 kg:n hujakoilla tai BMI normaaliksi (pituus 167cm). Kutosella alkavat lukemat vielä aika kaukainen haave. Tässä taas kuurin aikana on tajunnut, kuinka vähän saa syödä ja harmittaa jo valmiiksi se, kun kevyempänä tarvii vähemmän energiaa, niin tosi tarkkana saa pysyä koko ajan, ettei paino taas ala hiipiä ylöspäin.
 
KEsäkisu!
Alkupaino: 85kg
Nykypaino: 72kg

Olen 2 vuoden aikana pudotellut painoa pikkuhiljaa,, tarkkaillut vähän syömisiä mutta aloitin salin/jumpat..sain -10kg pois..

Sitten tuli hiljaisempi aika kun paino jumitti 75kg tosi kauan..

Nyt aloitin 1.4 tiukan linjan... 3kk ja -10kg pois! Eli kesäkuunloppuun mennessä vaaka näyttäis 65kg:)

3viikkoa takana ja 3kg on poiskin!

Ruokavalio:
En näe nälkää ollenkaan..itseasiassa en edes jaksa syödä kaikkea mitä tuossa listassa lukee, tuntuu että koko ajan syön..
Herkkupäivä kerran kuussa(Vappua odotellen)!!!:p

Liikuntaa on 3xsalipäivä/vk sekä 2xaamulenkki tyhjällä mahalla sekä jokatoinen viikko 1,5h lenkki!

Tällä mennnään kesää kohti!

Ja muistakaa ihmiset, että läskiä voi palaa vain 500g-1kg viikossa!!! Jos lähtee enemmän niin tiedostakaa että nesteet ja lihakset lähtee mukana! Eli tasapainossa liikunta ja syöminen!
 
"nipanapa"
alkoi helmikuun alusta.
Lähtöpaino 104kg ja 168cm
nyt 88kg

tavoitteena vielä tiputtaa n. 8kg, mutta ei mitään aikatavoitetta eikä bikin päälle tavoitetta vaan hyvä olo ja parempi terveys. Ei ole tullut takapakkeja kun olin tarpeeksi kypsä ja valmis lähtötilanteessa.
 
Lähtötilanne 173cm/79kg. Nyt painan 74,5kg ja laihdutusta takana 6 vkoa. Vielä pitäisi ainakin tuo 4,5kg Saada pois jollei raskaustesti näytä plussaa keskiviikkona :)

Tämä siis karppaamalla ja liikuntana 1 tunnin lenkki 2-3 kertaa viikossa, työmatkat kävelen, jumppaan tvtä katsellessa iltaisin ehkä neljänä iltana viikossa, pyöräilen :)
 
Viimeksi muokattu:
En muista paljonko oli tavoitteena...oiskohan ollut noin viitisen kiloa. Ja persiilleen meni, joskin ihan itseäni ja omia valintojani voin syyttää.

Kyllä, lihoin ja lihon edelleen. Mittoja en tiedä, mutta kyllä tämä mahanympärys rupeaa varmasti jo melkoisissa numeroissa huitelemaan :LOL:

Mutta ensi vuonna on kesä uusi. Kunhan muksu on puskettu pihalle, alkaa dietti. Valitettavasti pudotustarve ei enää ole viittäkiloa, vaan rutosti enemmän. Toisaalta diettaaminen on ihan kivaa, joten odotan sitä jo innolla :)
Se on rankka mutta toimiva dieetti tuo "pari työntöä ja -10kg", itsekin kokeilin sitä juuri kuun alussa :D Tosin, ihan vielä ei taida meikäläinen rantakunnossa olla kuitenkaan(vaikka itsestä siltä hetkittäin tuntuukin verrattuna muutaman viikon takaiseen...)... :whistle:
 
"vieras"
En niinkään pudota painoa vaan vatsan litistys operaatio menossa, syön monipuolisesti, yritän välttää herkkuja ja liikun mahdollisimman paljon. 2cm on lähtenyt pääsiäisen jälkeen. Pituutta 165cm ja painoa 60kg.
Eilen oli över herkkupäivä kun olin tapaamassa entisiä luokkakavereita ja alkoholia en voi juoda, niin söin sitten senkin edestä :)
 
"Vieras"
Tällä hetkellä painoa 70 kg ja juhannuksena tulen painamaan 57 kg. Tässä viikon parin sisään synnytys edessä ja sen jälkeen enemmän liikuntaa vaunujen kanssa, kun ei enää supistele. Ja vauvahan lymfaa mun posket ihan lommolle kun imettelen.
 
Talven aikana tuli sellainen 5-6 kiloa lisää, josta haluaisin kesän aikana päästä eroon. Nyt siis mitat 168cm pitkä ja paino tällä hetkellä 57. Eiköhän tuohon tavoitteeseen säännöllisellä lenkkeilyllä pääse, kun lihominen johtui työttömäksi jäämisestä (entinen työni oli erittäin raskasta fyysisesti.) Enkä niinkään niitä kiloja tuijota, kiinteytyä haluaisin :)
 
urheiluhulluksi tullu
Tammikuussa painoa oli 124,6kg. Nyt painoa on 106kg. Tiputettu on siis jo monta kiloa :) Toki matka on vasta alkanut, mutta startti on ollut hyvä.
Karppaamalla ja liikunnan lisäämisellä olen päässyt tähän ja tällä myös jatketaan. Tavoitepaino on n.75kg ja sinne mennään hitaasti, mutta varmasti.
 
7 kiloa on lähtenyt parin kuukauden sisällä. Toinen mokoma saa ainakin vielä lähteä, mutta ei ole mitään paniikkia. Kroppa on muuttunut jo niin että näkyy ja tuntuu joten kaikki ok. :)
En mä edes varsinaisesti laihduta juuri kesäksi.
 
Viimeksi muokattu:
"lenkkeilijä"
Minulla -1 kg mutta olen vasta pääsemässä vauhtiin, kun tiet ovat nyt sulat. Olen ihan normaalipainoinen, mutta haluaisin 3-4 kg pois. Ne lähtevät kyllä kunhan kilometrejä kertyy.
 

Yhteistyössä