Gallup: Follikkelin koko

Uteliaana pistäsin ilmoille lyhyen kysymyksen, minkä kokoisia follikkeleja teillä on ollut 9-12 kiertopäivinä, minä kiertopäivänä on irronnut ja mikä lopputulos?
Ja onko lääkärin ennuste irtoamisesta/mahdollisuuksista pitänyt paikkaansa? Niin ja onko ollut jotain lääkkeitä käytössä.

2 kertaa on ultrattu, kp 11 oli 16mm folli, ovis+ kp 15. Seuraavassa kierrossa ei ultrattu (sillon ovis+ kp 17). Sitte taas seuraavassa kp 12 oli 12mm suurin, ovis+ kp 19. Sinänsä jännä, että tolleen huonommin vaikuttaa vaikka oli sama annos (3tabl/pvä ) clomifeenia... :attn: Lääkäri ei sanonut mitään mahdollisesta irtoamisesta muuta kuin että "voi hyvinki irrota".
Toivottua tulosta ei tullut.

mulla oli kp 12 ilman lääkkeitä ensimmäinen ovulaatio josta koskaan olin tietoinen, siis ennen en ollut ovuloinut. silloin koko oli 12mm ja risat päälle ja ovistesti näytti plussaa kp 14 juuri niin kuin lääkäri arvelikin sen tapahtuvan.

Hoitona oli clomifen, jolloin eka kierrossa kp 12 follikkeli 19mm, pistettiin pregnyl samalla krt, mutta ei hedelmöittynyt. Muistaakseni lääkäri silloin sanoi, että follikkeli kasvaa noin 1-2mm/vrk ja yleensä irtoaa 22-25mm. Pregnylin irrottamisaika on muistaakseni 36h eli pistämisen jälkeen, pitäisi tapahtua irtoaminen.
Seuraavassa kierrossa kp 12 follikkeli olikin jo 22mm ja pistettiin varmuuden vuoksi pregnyl vaikka oli tainnut aloittaa jo irtoamisen ilmankin, koska myöhempien vauvan ultrauksien mukaan tuo samainen päivä olisi hedelmöittyminen tapahtunut koon perusteella.

malttamaton&prinsessa rv 31+1

Kiitos vastauksista, lisääkin lukisin mielelläni! Mielenkiintoista! :)

Olin jostain lukevinani että follin pitäisi olla minimissään 18mm että voi irrota, mutta ilmeisesti mitä isompi sitä parempi. Itsellä kp11 oli 11.7mm folli, jännäilen tärppääkö tästä. Viimeksi samaisena päivänä 14.5mm, ei toivottua tulosta. Ovis oli kp 17.

Yhteistyössä