Gallup: 38v ja raskautuminen

Kolmas lapsi olisi kovasti, kovasti toiveissa mutta ikää mittarissa jo 38v:p . Kaksi aikaisempaa raskautta alkoivat helposti mutta nyt vähän aikaa sitten tuli tuulimunaraskaus:(

- kuinka nopeasti itse raskauduit 38-39v. ?

No en ihan nopeasti onnistunut.

Seitsemän raskautta on alkanut helposti, ilman keskenmenoja. Vuosi sitten tulin jälleen raskaaksi, mutta se oli sitten elämäni ensimmäinen keskenmeno (tuulimuna, kuten sinullakin), sen jälkeen tärppäsi jälleen heti, joka päättyi keskenmenoon 11. viikolla, ja sen jälkeen seuraavan kerran keskenmeno rv 9.

Itse jo aloin epäillä ikääni, mutta lääkäri sanoi sen olevan vain sattumaa. Nyt sitten jälleen raskaana, ja ollaan ylitetty nuo edelliset km-viikot, pian on täynnä rv 12. Toivotaan, että tämä vauva saadaan kotiin asti.

Änkeän nyt tähän vastaamaan, vaikka olenkin 37 (vm.-73), mutta tuskin on suurta eroa, onko ikää 37 vai 38-39. Itse olen nyt juuri plussannut toisesta yrityskierrosta ja kolmas lapsi toiveissa. Edelliset raskaudet ovat alkaneet myös lyhyellä yrittämällä, eli ei tämä plussa ainakaan hitaammin tullut, kun vain kestäisi nyt sitten. (kolme aikaisempaa raskautta kaikki yli 30 v, joista keskimmäinen keskeytynyt km rv 12+6). Onnea yritykseen!

Yhteistyössä