GALLUBBII: Missä olette viettäneet HÄÄYÖN?

• Viestiketjun aloittaja syysmorsian
  • Ensimmäinen viesti
syysmorsian
Meillä hieman erikoisempi suunnitelma, eli aiomme vietää hääyön hotellin sijasta tuttavan asuntoautossa, joka kyyditsee meidät juhlapaikalta jonnekin järven rantaan tms, on aika "luksus"auto eli löytyy kaikki tarpeellinen, wc/suihku, jääkaappi ym, parisänky ja taulutv :D
Kustannuksina vain bensakulut ja ehkä joku kymppi tälle tuttavalle, tulee vielä halvemmaksikin kuin hotelli ja taatusti mukavampaa meidän makuun :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja syysmorsian:
Meillä hieman erikoisempi suunnitelma, eli aiomme vietää hääyön hotellin sijasta tuttavan asuntoautossa, joka kyyditsee meidät juhlapaikalta jonnekin järven rantaan tms, on aika "luksus"auto eli löytyy kaikki tarpeellinen, wc/suihku, jääkaappi ym, parisänky ja taulutv :D
Kustannuksina vain bensakulut ja ehkä joku kymppi tälle tuttavalle, tulee vielä halvemmaksikin kuin hotelli ja taatusti mukavampaa meidän makuun :D
ja kaaso lupasi vielä järjestää sinne jotain kivaa, kuoharia, ruusun terälehtiä tms ja jääkaappiin purtavaa :)

Arthur Dent
ja vaimon veljet olivat kylväneet koko teltanalusen täyteen käpyjä. Nukkumisesta ei meinannut tulla mitään.
Aamulla oli kyllä melkoisen komiat maisemat järvenseljän yli.

Kotona, muistan kun tultiin kotiin (oltiin saatu ekakerran esikko hoitoon mummulle) ja aloin oksentaa ja vessan altaan venttiilin sain potkaistua pois paikoiltaan ja vessa lainehti vedestä kun oksensin autuaana pönttöön :ashamed:

Oikeastaan ainut mikä koko yhdessäoloaikana hävettänyt mua, just hääyönä :ashamed: :ashamed:

jere
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kotona, muistan kun tultiin kotiin (oltiin saatu ekakerran esikko hoitoon mummulle) ja aloin oksentaa ja vessan altaan venttiilin sain potkaistua pois paikoiltaan ja vessa lainehti vedestä kun oksensin autuaana pönttöön :ashamed:

Oikeastaan ainut mikä koko yhdessäoloaikana hävettänyt mua, just hääyönä :ashamed: :ashamed:
sä teet tolleen ja sit haukut muita? hoh hoh ja sun uskottavuus on nollis

g
me oltiin anopin ja appiukon kesämökillä hääyö. ei mitään mukavuuksia, ei sähköä, ei juoksevaa vettä ja oli vielä ihan helevetin ohuet patjat millä nukuttiin ja kuopuskin oli siellä mukana, se siitä romanttisuudesta. :D

Non compos mentis
Miehen siskon miljoonatalossa New Jerseyssä, ei kovin kaukana Princetonista. "Hääsviitti" oli koristeltu hempeän vaaleanpunaiseksi ja kukkia oli paljon. Siis kuvitelkaa oikein kitsch häähuoneisto ja olette jo aika lähellä. 18-vuotias meikäläinen ei huomannut siinä mitään ällöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Miehen siskon miljoonatalossa New Jerseyssä, ei kovin kaukana Princetonista. "Hääsviitti" oli koristeltu hempeän vaaleanpunaiseksi ja kukkia oli paljon. Siis kuvitelkaa oikein kitsch häähuoneisto ja olette jo aika lähellä. 18-vuotias meikäläinen ei huomannut siinä mitään ällöä.
Kuulostaa ihanalta :saint:

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Voin taata sinulle, että sitä se ei ollut. Meikäläinen hermona, häissä ei ollut ainuttakaan tuntemaani ihmistä. Sulhasen (minua paljon vanhempi) olin nähnyt vain 3 viikkoa aikaisemmin ekaa kertaa oikeassa elämässä. Huh huh... je ne regrette rien, mutta näillä tiedoilla en tuota tekisi toiste.

Voin taata sinulle, että sitä se ei ollut. Meikäläinen hermona, häissä ei ollut ainuttakaan tuntemaani ihmistä. Sulhasen (minua paljon vanhempi) olin nähnyt vain 3 viikkoa aikaisemmin ekaa kertaa oikeassa elämässä. Huh huh... je ne regrette rien, mutta näillä tiedoilla en tuota tekisi toiste.
olettek edelleen naimisissa? kuulostaa erikoiselta... :eek:

ja mein hääyö vietettiin siellä juhlapaikalla :D eli juhlittiin aamuneljään viiteen ystävien kanssa, virallinen osuus loppui puoli kahdelta, ja sitten lähdettiin suoraan lentokentälle, miehen serkut kyyditsivät, ja lennettiin aamukymmeneltä kahdeksi viikoksi lämpöön :heart:

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
olettek edelleen naimisissa? kuulostaa erikoiselta... :eek:
Ei olla. Reilut kolme vuotta sitä kestin. Viihdyn paremmin yksin. Useamman vuoden jo vapaudestani nauttinut.

No en ehkä minäkään, osaan sujuvasti kuvitella tuon kitch-puolenkin.

Yhteistyössä