gallub: joko lapsilukunne täynnä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja ääh:
Te joilla lapsiluku täynnä, oletteko täysin varmoja siitä?
Tietääkö sen vaan kun kiintiö sit on täys?
Meille odotellaan nyt viimeistä mutta ku ei siltikään tunnu että tää nyt viimeinen odotus ois, vaikeeta, tuleeko se tunne sit kuitenkin jos lapsia ei enää halua?
sen tuntee. odotusaika oli tuskaa, synnytys tuskaa, vauva-aika raskasta.. :snotty: ellei ihmeitä tapahdu ennen 5.3 niin ei tuu enempää. :kieh: pyhään henkeen en usko. :D
Nuo kaikki meillä oli neljännen kanssa tuskaa, mutta se vaan aina unohtuu ja taas yllättää itsensä haaveilemasta :D Ei se auta kuin laittaa se stoppi itse, jos alkaa olla aika ja jaksaminen kortilla tai talous tiukalla, ettei mene sitten toisilta pois. Kasvaessaan vaativat aina vaan enemmän kakkea edellä mainittua... Jotkut tuntuu haluavan aina uuden vauvan, ja itse taidan kuulua valitettavasti niihin, jotka joutuu tekemään jonkinlaisen surutyön viimeisen lapsen jälkeen.
se stoppi on toi 5.3. :kieh: :D
niitä lapsenlapsia ootellessa sitten vaan.
Tehdäänkö sulle sterilisaatio sitten vai mistä stopista puhut?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhinna:
1 poika (huomenna 7 kk) :heart:

Tietääkö sen, jos ei halua lisää lapsia?

Itse en ole varma..
Niinku tässä on moni jo aiemmin sanonut, niin kyllä se tunne tulee kun se on täynnä.. Sulla vielä siellä pieni vauva vasta, voi olla että se uusi vauvakuume iskis vasta sit kun poika on isompi. Niin on käynyt itsellenikin!

Nyt tuntuu näin olevan hyvä 1 tyttö ja 2 poikaa on. Mutta en mene sanomaan, etteikö vielä yhtä toivoisi. Tosin ei 2v ikäerolla, opiskelut ja työelämä kutsuu seuraavaksi. No tässä on vielä reilut 4v aikaa miettiä kun kierukka on käytössä :D

Yhteistyössä