gallub: joko lapsilukunne täynnä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Pitäisiköhän rekisteröityä tänne ?
Alkuperäinen kirjoittaja ääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pitäisiköhän rekisteröityä tänne ?:
2 tyttöä 1 poika ja lapsiluku todellakin täysi, kasvualusta poistettu :D
Siis meinasitko kohtu, miksi poistettu?

Te joilla lapsiluku täynnä, oletteko täysin varmoja siitä?
Tietääkö sen vaan kun kiintiö sit on täys?
Meille odotellaan nyt viimeistä mutta ku ei siltikään tunnu että tää nyt viimeinen odotus ois, vaikeeta, tuleeko se tunne sit kuitenkin jos lapsia ei enää halua?
Kohtu, kyllä vaan. Ikä, lapsiluku, kivuliaat/runsaat kuukautiset, kyllä sen tietää, kun tulee stoppi vastaan.

jees
Alkuperäinen kirjoittaja Pitäisiköhän rekisteröityä tänne ?:
2 tyttöä 1 poika ja lapsiluku todellakin täysi, kasvualusta poistettu :D
Siis meinasitko kohtu, miksi poistettu?

Meille odotellaan nyt viimeistä mutta ku ei siltikään tunnu että tää nyt viimeinen odotus ois, vaikeeta, tuleeko se tunne sit kuitenkin jos lapsia ei enää halua?
Kyllä mä vaan tiesin nelosta odottaessani, että "tää on nyt tässä" . Sama fiilistely ultrissa, synnytyksessä, vauva-aikana. Ja kun pieniä vaatteita on pakannut pois, ei sureta enää samalla tavalla kun aiemmin. Haikeaa on toki, mutta hyvällä fiiliksellä haikeaa. :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Kyllä mä vaan tiesin nelosta odottaessani, että "tää on nyt tässä" . Sama fiilistely ultrissa, synnytyksessä, vauva-aikana. Ja kun pieniä vaatteita on pakannut pois, ei sureta enää samalla tavalla kun aiemmin. Haikeaa on toki, mutta hyvällä fiiliksellä haikeaa. :heart:
tää on kyllä totta. itseasiassa ootan kovasti että tyttö kasvaa ja kehittyy. omassa tahdissa tietty mutta ei tuu ikävää vauva-aikaa ollenkaan. :kieh:
Tuota itsekin toivon kun tämä vauva syntyy, siis että ajattelisin että ei tule vauva-aikaa enää ikävä. Vaan ku sitä on vaan aina tähän asti tullut. Ehkäpä se tunne tulee sit minullekin kun tiedän että viimeistä vauvaa sylittelen eikä enää kovin haikealta tunnu :,(

Tosi vaikea sanoa. Vois kai tuo täysi olla mutta jätetään nyt vielä lopullinen päätös avoimeksi ;) Löytyy 2 tyttöä (toinen vasta reilu 1kk) ja poika. Kolme lasta on aika ihanne, mutta ehkä sille yhdelle vielä tilaa olis jos siltä näyttää. Tosin raskausajat kamalia aina ja synnytykset tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän dramatiikkaa täynnä... Toisaalta tämän vauvan hoitaminen on ollut parasta tähän mennessä joten...Who knows.

hah hah
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Tällä hetkellä oon sitä mieltä että joo. Mutta oon varautunut siihen että ehkä joskus 30veenä halutaan iltatähti :)
Iltatähti 30-vuotiaan? :LOL: :LOL:

Kyllä se iltatähti saadaan vanhemmalla iällä.
No hah hah, ei siinä äidin iällä ole merkitystä, vaan sillä ikäerolla :)
No ei todellakaan ole! Naurettavaa väittää, että 30-vuotias tekee iltatähden. Kyllä se tehdään yli 40-vuotiaana.

Ei ainakaan tarkoituksella ole täynnä. 1 pieni tyttö ja toinen muppu syntyy kohta. Lisää mahtuu jos niin hyvin käy että vielä onnistuu parin vuoden päästä :)

Pidemmällä tähtäimellä on myös ollut miehen kanssa puhetta sijaisperheeksi ryhtymisestä, sitten kun omat muksut on isompia ja on antaa enemmän aikaa ja energiaa sitä huomattavasti enemmän tarvitsevalle.

Tällä hetkellä oon sitä mieltä että joo. Mutta oon varautunut siihen että ehkä joskus 30veenä halutaan iltatähti :)
:LOL: :LOL: :LOL: Ei stana. 30-vuotiaana iltatähti! :LOL: Mä olen pian 30v. ja esikoinen on nyt kaksi. Kyllä mun mielestäni iltatähti saadaan joskus nelikymppisenä tai ylikin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
:LOL: :LOL: :LOL: Ei stana. 30-vuotiaana iltatähti! :LOL: Mä olen pian 30v. ja esikoinen on nyt kaksi. Kyllä mun mielestäni iltatähti saadaan joskus nelikymppisenä tai ylikin. :D
Sorry. En halunnut siis olla millään lailla ilkeä; hassua vain, että joku ajattelee saavansa iltatähden 30-vuotiaana, kun ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla aika lähellä kolmeakymmentä nykyisin.

jees
Mutta eikös tää ole suraan sidoksissa siihen, minkä ikäsenä ne vanhimmat lapset on saanu?
Meilläkin kuopus on iltatähti, kun ikäeroa on toiseks nuorimpaan 7 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

No hah hah, ei siinä äidin iällä ole merkitystä, vaan sillä ikäerolla :)
No ei todellakaan ole! Naurettavaa väittää, että 30-vuotias tekee iltatähden. Kyllä se tehdään yli 40-vuotiaana.
Myös minun mielestäni iltatähti on se kuopus, jolla on "iso" ikäero toiseksi nuorempaan, oli äiti sitten minkä ikäinen tahansa.. Jos saa lapset 18v, 20v ja 30v niin kyllä minusta 30 vuotiaana tehty lapsi on iltatähti.

hah hah
Mutta eikös tää ole suraan sidoksissa siihen, minkä ikäsenä ne vanhimmat lapset on saanu?
Ei todellakaan ole tuolla ikäerolla vielä iltatähti vaan kyseessä on täysin normaali ikäero.

jees
Ei todellakaan ole tuolla ikäerolla vielä iltatähti vaan kyseessä on täysin normaali ikäero.
Ai, tähän on joku "virallinen" määre, paljonko ikäeroa pitää olla, että on iltatähti. Enpä tuota tiennyt. Eli meidän kuopus saa olla iltatähti jatkossakin ja sinä voit vetää normaalit (ja vaikka epänormaalitkin) ikäerot päähäs!

vieras
4 lasta, molempia sukupuolia. Täynnä näillä näkymin, mutta varmaksi en sano, kun sen verran nuori olen vielä (alle 30v). Mutta nyt taas välillä työelämää, niin pysyy ajatukset muualla :D Kotona sitä mietti vielä kuopuksen kanssa, että "jos nyt kuitenkin", mutta nyt enemmänkin, että "jos nyt ei kuitenkaan"...

Tota öh

Kuinka niin?

Omat lapseni on sitten kun olen 30vuotias, 14v ja 12v ja jos meille tuossa iässä ollessani vielä lapsi tulisi niin kyllä se ihan vaan ILTATÄHTI olisi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
sen tuntee. odotusaika oli tuskaa, synnytys tuskaa, vauva-aika raskasta.. :snotty: ellei ihmeitä tapahdu ennen 5.3 niin ei tuu enempää. :kieh: pyhään henkeen en usko. :D
Nuo kaikki meillä oli neljännen kanssa tuskaa, mutta se vaan aina unohtuu ja taas yllättää itsensä haaveilemasta :D Ei se auta kuin laittaa se stoppi itse, jos alkaa olla aika ja jaksaminen kortilla tai talous tiukalla, ettei mene sitten toisilta pois. Kasvaessaan vaativat aina vaan enemmän kakkea edellä mainittua... Jotkut tuntuu haluavan aina uuden vauvan, ja itse taidan kuulua valitettavasti niihin, jotka joutuu tekemään jonkinlaisen surutyön viimeisen lapsen jälkeen.

Yhteistyössä