G2 Pisin taukosi ilman seksiä PARISUHTEESSA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
seksi kiellettiin raskauden puolivälissä ja synnytyksen jälkeen meni palautumiseen ja koliikkivauvan kanssa niin että yhteensä 1v meni ennen kuin miestäkään kiinnosti.

4kk synnytyksen jälkeen. Episiotomia tulehtui, olin kuin lypsylehmä kipeiden rintojen kanssa, ei siis todellakaan kiinnostanut. Hellyyttä oli kyllä senkin edestä.

Nyt 15-16kk ja jatkuu edelleen. Loppuraskaus ja vauva-aika, miestä ei kiinnosta riittävästi, on väsynyt ja illantorkku joten seksille ei yksinkertaisesti ole aikaa kun päivisin aina vähintään toinen lapsista on hereillä ja illalla kun ne saa nukkumaan niin mies on ihan taju pois. Ja siis on normaalistikin illantorkku, eli tilanne on ihan sama sittenkin kun olen ollut muksujen kanssa viikon keskenäni reissussa.

Esikoisen jälkeen meni vuosi, sit homma palasi ennalleen. Uskon että tästäkin vielä noustaan. Miehellä nyt vaan on matala libido ja tällä hetkellä ei siihen hommaan veny resurssit. Harmi, mutta kestän.

Ja juu. Ei petä. Enkä minä.

Exän kanssa joku 3 viikkoa. Oli pidempään todella kuivaa, ja aloin fanaattisesti kirjaamaan ylös ne harvat kerrat ku oli sitä seksiä :rolleyes: Ressas meitä molempia ja oli aika iso syy miksi erottiin...
Nyt vanhempana ei edes tuo 3 viikkoa ehkä tuntuis niin pahalta, mutta silloin kiimaisena 19-vuotiaana oli ihan kamalaa :D

Nykyisen miehen kanssa ei oo varmaan edes 1 viikkoa putkeen ollut seksitöntä. Katsoo nyt miten menee kun raskaus etenee...

Kolmisen kuukautta kummankin lapsen syntymän jälkeen ja kerran kolme kuukautta alhaisen libidon vuoksi (minusta johtuvaa siis, imetin, vauvavuosi, hormonit, ei kiinnostusta).

Puolisen vuotta menneisyydessä. Syy: aseksuaali-mies. :D Oli kuitenkin sen verran rehti tapaus, että n.3kk yhteenmuutosta kertoi tämän. Selityksenä etten kuulemma muuten olisi muuttanut yhteen. No ylläri! Jaksoi siis esittää hyvinkin viriiliä tapausta seurusteluajan (lähes 2 vuotta). Erohan siitä tuli ja heh, saman teki nykyiselle vaimolleen. Heillä asia on sitten ratkaistu öhöm.. noh. Pieni kaupunki niin jutut kulkee ja vaimo myös. Itse en olisi siihen kyennyt.
Nykyisen aviomiehen kanssa pisin tauko ilman yhdyntää on tainnut olla.. 3 vkoa? Syy: synnytys. Muuten kyllä oli vipinää ja hellyyttä ekan viikon jälkeen jo. :) Kerroin nykyiselle jo ekoilla tapaamisilla etten sitten enää ikinä erehdy vääränlaisen libidon omaavaan mieheen. Onneksi kohtasin samanlaisen menneisyyden omaavaan mieheen niin hyvin natsasi. Sairaudet jne ovat oma lukunsa ja ne kyllä ymmärtää mutta yhteensopivuus myös fyysisesti on meille tärkeää.

Yli 1 vuosi nyt. Lisää tulee vielä.

Raskaus ja vaikea synnytys. Miehen työnvaihto ja työstressi sekä velat. Kumpaakaan ei kiinnosta, eikä ole jaksamista eikä haluja. Iloa koemme lapsen kautta.

Yhteistyössä