G:Yliluonnollinen kokemuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noita4 sukupolvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noita4 sukupolvi

Vieras
elikkäs,kehiin nyt sitten niitä teidän yliluonnollisia kokemuksianne.
kertokaa vaan rohkeasti vaikka olisi nolokin mielestänne.

omani:

Olen nähnyt miehen selvän tumman varjon seisovan peilistä katsottaessa takanani.
Olen kuullut 6 perheenjäseneni läsnäollessa askelia piha laatoiltamme ja oven kahvan äänen kun siitä painaa,sen äänen kun ovi aukeaa ja joku pyyhkii jalat kuramattoon/astuu siihen, ja äänen kun ovi kolahtaa hiljaa kiinni "semmonen paksu omakotitalo ovi jossa on se ruudukko ikkuna keskellä), mutta ketään ei tullut sisään. Ja ovi oli lukossa,pihalla satanut lunta eikä missään askeleenkuvia. näitä on minulla paljon.

kävelin kesällä keskellä yötä kotiin, ihan siis selvinpäin, kun näin että pikku hiljaa minua lähestyy edestä päin valkea ratsastaja-hevoshahmo.. laitoin muutaman kerran silmät kiinni mutta näky ei kadonnut mihinkään.. pyörätie meni metsän reunassa siinä kohdalla. Muita liikkujia ei ollut. noin 4-5m ennen minua näky katosi kuin tuuleen. oli aika karmiva olo, enkä tiennyt mihin ja kuinka nopeasti menisin.

Meillä on mieheni suvun peruja iänkaiken vanha singerin ompelukone olohuoneen nurkassa.

Kerran istuin lukemassa kirjaa olohuoneessa, kun yhtäkkiä vierestäni kuului raahaavaa ääntä.
Ompelukoneen raskas rautapyörä pyörähti pari kertaa itsekseen ja pysähtyi sitten.

Samaisessa talossa tulin juuri perimmäisen makuuhuoneen ovesta, kun näin toisella puolella taloa seinässä varjon, joka tuli ulko-oven suunnasta ja katosi silmänräpäyksessä ehdittyään suihkun ovelle.

Kerran myös heräsin yöllä siihen, että joku aivan selvästi käveli makuuhuoneessa oven ja television väliä (televisio oli huoneen perällä) todella ripeästi, jotenkin hermostuneen oloisesti.

Kun asuin vielä lapsuuden kodissani, äitini kertoi, että kun hän oli tullut kaupasta, hän oli selvästi nähnyt että takanani seisoi joku. Pihasta näki suoraan keittiön ikkunaan ja olin siinä seissyt radiota säätämässä. Äiti näytti hieman kauhistuneelta kun tuli sisään ja tajusi ettei seurassani ollutkaan ketään.

Olen monessa muussakin paikassa elämäni aikana nähnyt ja kuullut ties mitä, mutta tämä talo, jossa nykyään asun, on ainut, jossa en ole koskaan pelännyt.

Eilen meillä oli just tästä täällä ihan loistava keskustelu, jonka seurauksena perustettiin kerhokin aiheesta kiinnostuneille. Se löytyy tuolta kerhot-osiosta nimeltä Herkkäuskoiset. Mulle kun laittaa yv:tä niin saa salasanan. Mukaan vaan keskustelemaan epätavallisista ilmiöistä :wave:

Yhteistyössä