G: yli kolmekymppiset, käytättekö silmänympärysvoidetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä 33vee:
En käytä. Tai siis miksi pitäisi käyttää?

Ennalta ehkäisee ryppyjä ja kosteuttaa. Ystäväni on kosmetologi ja sanoi että silmänymp. voidetta pitäis alkaa käyttämään jo ennen 30v synttäreitä.
Noita voiteita on erilaisia, mulla on sellasta mikä on tarkoitettu just 30v (ja siitä ylöspäin), tarkoitettu ensimmäisiin ryppyihin :)

En ole käyttänyt mitään koskaan eikä ryppyjä vaikka ikää paljon. Iltaisin pesen meikit ja kasvot Eriolilla, sillä lähtee ripsivärikin ja samalla antaa kosteutta. Erikseen en sitä kasvoihin käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:

Ennalta ehkäisee ryppyjä ja kosteuttaa. Ystäväni on kosmetologi ja sanoi että silmänymp. voidetta pitäis alkaa käyttämään jo ennen 30v synttäreitä.
Noita voiteita on erilaisia, mulla on sellasta mikä on tarkoitettu just 30v (ja siitä ylöspäin), tarkoitettu ensimmäisiin ryppyihin :)

Silmänympärysvoidetta PITÄS alkaa käyttää jos siinä vaiheessa kun alkaa käyttää meikkiä silmissä, samoin kuin muita putsareita ja voiteita. Silmänympärysiho tarttee yhtälailla kosteutta kun muukin iho. kiinteyttävät voiteet kannattaa aloittaa vasta 25-30v, tietysti yksilöllisesti asiaa katsoen.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:

Silmänympärysvoidetta PITÄS alkaa käyttää jos siinä vaiheessa kun alkaa käyttää meikkiä silmissä, samoin kuin muita putsareita ja voiteita. Silmänympärysiho tarttee yhtälailla kosteutta kun muukin iho. kiinteyttävät voiteet kannattaa aloittaa vasta 25-30v, tietysti yksilöllisesti asiaa katsoen.

Joo, tosiaan mä tarkoitin noita kiinteyttäviä voiteita.

[/quote]

Silmänympärysvoidetta PITÄS alkaa käyttää jos siinä vaiheessa kun alkaa käyttää meikkiä silmissä, samoin kuin muita putsareita ja voiteita. Silmänympärysiho tarttee yhtälailla kosteutta kun muukin iho. kiinteyttävät voiteet kannattaa aloittaa vasta 25-30v, tietysti yksilöllisesti asiaa katsoen.[/quote]
näimpä juuri.. mulla ikää 22 ja käytän silmänympärusvoiteita. en tosin itään kiinteyttäviä vielä

No ite oon 23 kans ja käytän. Tuo iho ko. alueella on niin herkkä ja ohut, et kyllä sitä pitää kosteuttaa. Kuitenki ne ihonpuhd.aineetki kuivattaa ym. jonnin verran.

Mulla itellä on nyt Vichyn uutuus, en muista nimeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
en...Tummeli on kaikkein paras rasva ja sitä olen aina käyttänyt

Liian paksua silmänymp.iholle. Muuten hyvä tuote, itekki käytän moneenki paikkaan..mieski jopa käyttää jalkapohjiin..ja on ne kantturat jo huomatta vasti paremmat =)

Yhteistyössä