K
kolmen äiti
Vieras
Mä oon käyttänyt jo muutaman vuoden. Tällä hetkellä käytössä diorin capture r60/80 ja tosi hyvä on ollut. Onko sulla jokin suosikkituote?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nauskis:Käytän. Ikää kohta 31. Olen käyttänyt jo useamman vuoden.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä 33vee:En käytä. Tai siis miksi pitäisi käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:En ihan oo vielä kolmeakymmentä, mutta oon käyttäny jo vuoskaudet. Mulla on tosi kuiva iho, että ihan siksikin. Mary Kayn voiteeseen oon ihastunut nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä 33vee:En käytä. Tai siis miksi pitäisi käyttää?
Ennalta ehkäisee ryppyjä ja kosteuttaa. Ystäväni on kosmetologi ja sanoi että silmänymp. voidetta pitäis alkaa käyttämään jo ennen 30v synttäreitä.
Noita voiteita on erilaisia, mulla on sellasta mikä on tarkoitettu just 30v (ja siitä ylöspäin), tarkoitettu ensimmäisiin ryppyihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä 33vee:En käytä. Tai siis miksi pitäisi käyttää?
Ennalta ehkäisee ryppyjä ja kosteuttaa. Ystäväni on kosmetologi ja sanoi että silmänymp. voidetta pitäis alkaa käyttämään jo ennen 30v synttäreitä.
Noita voiteita on erilaisia, mulla on sellasta mikä on tarkoitettu just 30v (ja siitä ylöspäin), tarkoitettu ensimmäisiin ryppyihin![]()
Silmänympärysvoidetta PITÄS alkaa käyttää jos siinä vaiheessa kun alkaa käyttää meikkiä silmissä, samoin kuin muita putsareita ja voiteita. Silmänympärysiho tarttee yhtälailla kosteutta kun muukin iho. kiinteyttävät voiteet kannattaa aloittaa vasta 25-30v, tietysti yksilöllisesti asiaa katsoen.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:en...Tummeli on kaikkein paras rasva ja sitä olen aina käyttänyt