G: Yhdyntäasento

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emba

Vieras
Vähän nolottaa tätä kysyä, mutta takana muutama tuloksetonta yrityskiertoa, ja netistä on tietty tullut etsittyä kaikenlaisia raskautumiskonsteja.

Luin, että lähetyssaarnaaja-asento olisi paras raskautumisen kannalta, samoin tämä ""doggy""-asento eli takaapäin. ""Meidän asento"" eli nainen päällä tuntuu olevan totaalinen no-no...

Eli kysymys kuuluu: missä asennossa raskauduit, jos sen tiedät?

Kiitos ja anteeksi :)

Eka tärppäsi perinteisesti lähetyssaarnaja-asennossa ja makailin tyyny pepun alla n. vartin yhdynnän jälkeen (kaikki poppakonstit tuli kokeiltua) :) Toka tärppäsi lusikka-asennosta, en makaillut jälkeenpäin sen kummemmin vaan kävin vessassa pesulla ja kävin nukkumaan.

Huviseksillä eli päällä ja heti pesulle. Ei niitä siittiöitä tartte hautoo sisällä, mutta toki voi, jos tuntee silleen tehneensä kaiken hedelmöittyäkseen : )

Hei,

Meillä taisi tärpätä perinteisellä lähetyssaarnaajatyylillä. Ihan varmasti en muista, mutta se on suosikkiasento ja hauvatyyli tulee seuraavana. Yleensä makoilin semmoisen vartin sellälläni jalat ristissä - normaalisti pyyhin sperman pois samantien. Reilu vuosi meni yrittäessä ja viimeisissä kierroissa mies joskus leikillään otti nilkoistani kiinni ja ravisteli siemenet peremmälle :)

Eipä taida asennolla olla kauhesti merkitystä raskautumisen kannalta, mutta kaikkea voi kokeilla. Minulle tuli ainakin parempi mieli, kun tunsin yrittäväni tosissani...

Onnea lisääntymisprojektiinne!

siis miten joku voi jäädä nukkuun tavara sisällä?Oikeesti? Mulle ihan mysteeri. En ole edes kokeillut moista. Inhottaa ajatuskin nukkua limalammikossa ja aamulla alkaa siivoamaan sänkyä..olenko ihan outo vai mitä?

Asennot eivät meillä tehonneet, mutta sen sijaan kunnon irtiotto stressistä ja yllättäen ruokavalio, joka piti verensokerin tasaisena. Näiden kahden jälkeen tärppäsi heti ja ihan millä tahansa asennolla.

Mff !

siis tavara sisällä ? Limalammikko ? Sängyn siivous ?
rakasteluhan on maailman luonnollisinta ja puhdasta.meillä roiskutellaan surutta pitkin petiä ja musta ei ole mitään kiihottavampaa kun saa lämpöiset spermat päälleni.yleensä saankin orkun vasta sen jälkeen koska kiihotun mieheni laukemisesta niin mielettömästi.
käytättekö te jotain kumihansikkaitakin ?

Lähetyssaarnaaja. Yritettiin kaks vuotta. Kokeilin tuota jalat ylös hommaa ja oottelin jonku aikaa. Silloin tärppäsi. :) Joten itse ainakin uskon että se toimii, tai ainakin hieman edesauttaa raskautumista.

No meillä oli muistaakseni se perinteinen,eli lähetyssaarnaaja. Jalat ylös sen jälkeen,eikä pesua.Ja heti tärppäs!
Ettekö ole tietämättömät lukeneet että kuuma vesi tappaa pikku simpat et ei kande heti suihkuun mennä..
Mitä nyt paikat vähä mällissä mutta pesee sit aamulla ;) heh
Ja tulokset näkee kuukauden päästä..Riippuu tietty simpoista..
Että onko niistä mihinkään.

Ei me nyt mitään streriiliä seksiä harrasteta ja ei mua haittaa jos mun päälle tullaan, mutta toisaalta en mitenkään jää pyöriskeleen spermaan vaan pyyhin tavarat pois ja molemmat peseydytään ennen nukkumaan menoa (tosin me ei kyllä juuri koskaan harrasteta seksiä ennen nukkumaan menoa tai edes sängyssä..) Ei mua huvita sotkia lakanoita, sohvaa tai muitakaan huonekaluja tahallaan. Siis väitätkö, että on kiva nukkua märissä ja likaisissa lakanoissa?

Kyllä meillä yleensä peseydytään tavallisen sextailun jälkeen, mut sillon ku vauvaa yritettiin saada alulle, niin tippaakaan ei heitetty hukkaan pesulla. Eikä tuota montaa kertaa tarvinnu nukkua märissä lakanoissa.
Sohvat ja kaikki me yleensä on suojattu jollain pyyhkeellä, ett voi vähän spontaamimminkin harrastaa sexiä...eikä paikat siitä likaannu.
Yöpöydän laatikossa on pikku pyyhkeitäkin tai talouspaperirulla siltä varalta aina.

Höh, ei ne mitään likaisia lakanoita ole, jos niissä pari spermaläiskää on! Jos täällä kerta yritetään tulla raskaaksi, niin pakko kai teidän on (tai siis sinun, joka tästä valitat) sitä LIKAISTA spermaa itteenne ottaa!!! Miten kukaan voi sanoa, että sperma, elämän eliksiiri olis likaista?!? Minusta se on erittäin IHANAA!!!

en mää mitään valita..kunhan ihmettelen vaan, kun meitä ihmisiä on niin monen junaan. Ehkä mun ukolla on sitten runsas spermantuotanto, koska ei jää kyllä mihinkään pariin tahraan lakanassa. Edelleen itse en halua nukkua lammikossa tai jalkoväli likomärkänä. Ei mun sisällä ainakaan pysy spermat vaan kyllä lurahtaa ulos halus tai ei. Joka tapauksessa olen raskaaksi tullut ilman spermanhautomista tai muita kikkoja. Ei ole edes kuuma vesi siittiöitä tappanut niinkuin joku tuossa tuumaili. Antaakohan edes ukkonsa saunoa, kun siinähän vasta kuumat paikat tulee : )

Hei, eipä tuommosia kysymyksiä tarvi aristella.... Itse en ole niin varma missä asennossa raskauduin, mutta luultavasti lähetyssaarnaajassa tai just takaapäin... Kun ne on ne meidän perusasennot.

Mutta itsekin huomasin et tulin raskaaksi silloin kun sitä vähiten odotin! Eli mieheni oli juuri lähtenyt armeijaan niin sit heitin vauvahaaveet roskikseen joksikin aikaa! Kun ajattelin et en mitenkään voi tulla raskaaksi miehen armeija aikana ja yritystä oli tätä ennen takana puolitoistavuotta.

Et oon todennu et vauvaa ei kannata yrittää! Silloin se ei ainakaan meillä tullut, mut olihan mulla aina alitajunnassa pieni toivo raskaudesta. Mut sitten kun sain tietää et olen raskaana, se tuntui tosi epätodelliselta, mut toivottuhan se oli.

Se huonopuoli täs meidän raskauden ajankohdassa vaan oli et isä alkoi epäillä, että onko hän tosiaan lapsen isä, kun ei ole ollut paljoa kotosalla ja kun en ennen inttiaikaa tullut raskaaksi. Mutta selitin et on vaan ollut vauvantekopaineita aiemmin ja ehkä turhan tiuhaa yritystä, kun hän kuitenkin on tulevan taaperon isä! :)

Mut onnea yritykselle, tai siis älkää liikaa yrittäkö!
T:Kiira rv32+3

P.S.Onneks isukki tee ensviikolla kotiin armeijasta, 9kk kidutus takana!