No tuossa tapauksessa tuskin sillä iällä on merkitystä, jos toinen on saapas aivoiltaan/käyttäytymiseltään.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:Jos mies on älyllisesti ok, niin eikai se ikä mitään haittaa.. Tarkoitan siis, ettei ole mikään ihan saapas aivoiltaan/käyttäytymiseltään..
Niin no sitä lähinnä tarkotinkin, iällä ei oikeestaan MITÄÄN väliä.. Ehkä en kuitenkaan näin vähän yli parikymppisenä omien vanhempien ikäisiä huolis ;DAlkuperäinen kirjoittaja minskumansku:Saapas voi olla minkä ikäinen vaan. Kyllä mulle 20 vuotta vanhempikin olis kelvannut. Ihan on persoonasta kii.
No minä taas sen ikäisenä juuri olin mieluummin itseäni reilusti vanhempien seurassa. Omat vanhemmat sitte taas oli siitä reilusti vanhempia.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:Niin no sitä lähinnä tarkotinkin, iällä ei oikeestaan MITÄÄN väliä.. Ehkä en kuitenkaan näin vähän yli parikymppisenä omien vanhempien ikäisiä huolis ;DAlkuperäinen kirjoittaja minskumansku:Saapas voi olla minkä ikäinen vaan. Kyllä mulle 20 vuotta vanhempikin olis kelvannut. Ihan on persoonasta kii.
Ootko sitten niin rupsu jo? (vitsi vitsi)Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:En, enkä edes vuotta mua vanhemman. Kyllä miehen pitää olla mua paljon vanhempi.