Minä kyllä nyljen ja suolistan, mutta en mielelläni tapa.Kyllä mä voisin ampua, ainakin sen ensimmäisen kerran. Mutta en ehkä pystyisi avata eläintä ja ottaa siltä nahkoja.
Siks mä sanoinkin, et voisin ampua ekan kerran. Voi olla, että multa tulis tappamisen jälkeen oksennus. Ehkä noihin kaikkiin tottuis, jos haluis totutella.Minä kyllä nyljen ja suolistan, mutta en mielelläni tapa.
Samat sanatKyllä luulen, en ole kyllä koskaan mitään elävää ampunut, mutta uskon että voisin jonkun linnun tai jäniksen koittaa ampua. Ison riistan ampumiseen en välttämättä haluaisi.
Tätä olin itsekin tulossa vastaamaanEn, vaikka syönkin lihaa ja kalaa ja pidän parempana elämää vapaana metsässä, joka päättyy eräänä päivänä luotiin vrt. elämään ahtaassa eläinsuojassa, erossa luonnollisesta ympäristöstä ja joka päättyy teurasauton kautta lihajalostamoon.
Syön mielelläni jonkun muun ampumaa riistaa, mutta en uskaltaisi itse ampua, peläten, etten osuisi kunnolla jolloin eläin joutuisi kitumaan. Yhtä lailla minusta ei olisi sinne teurastamoon töihin.