G: viiikonloppu suunnitelmasi?

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Kummityttö tulee huomenna, ja on sunnuntai iltaan asti :) Mennään varmaan seikkikseen ja syömään jonnekkin.
Oma 2 vuotias menee isälleen, joten kummityttö saa kerrankin mun huomion vaan itelleen :)

Parhaan lapsuudenystävän häät on huomenna. Tänään menen varmaan vanhemmille käymään jos saan itseni liikkeelle. Siis periaatteessahan mun ei pitäis tehdä yhtään mitään, lääkäri kun määräsi lepoa. Raskaana olen ja hirveät selkäkivut. Sunnuntaina varmaan sitten makaan ihan koomassa ja toivun :D

"..."
vkonlopuksi lupailtu sadetta, joten tuskin mökille mennään. Kotona varmaan siivoilen (ikkunanpesua arggggh...) ja inventoin lasten vaatekaapit ja haen isompaa vaatetta kaupasta. Meidän kaapis on vain nilkkamittaisia housuja =)

Tänään mä meen ipanan kanssa ystävän luo, ja meen miehet menee Porispereen. Lauantaina miehen vanhempien mökille saareen, aamulla lähdetään ja tullaan yöks kotiin. Sunnuntaina sitten koko perheen voimin Porisperen perhepäivään piknikille. Ja miehellä alkaa tänään kesäloma! :)

Vaimo on viikonlopun töissä joten aika menee lähinnä kotona lasten kanssa. Huomenna on iltavuorossa joten ajattelin hyödyntää tilanteen lähtemällä aamuneljältä järvelle kaloja kiusaamaan ja vietän siellä henkilökohtaista laatuaikaa aamupäivän.

vv
Kohta lähdetään mökiltä kotiin ja huomenna takaisin. Tänään tulee ystäväni ja kummipoika kylään. Kotona siivoilua, koulutarvikkeita käydään ostamassa 9-vuotiaalle ja ehkäpä huomenna aamusta kaupungille vaateostoksille.

home
Tänään otetaan vaan rennosti kun monta päivää oltu lennossa 1v pojan kanssa. Huomenna taas kaupoille ja pitäisi yläkerta järjestää uudelleen, sunnuntaina tuleekin siskon pieni 6-lapsinen perhe kylään.
Mies aamusta iltaan töissä niin itsellä on todellakin kiirus kaikkien hommien kanssa.

Meillä on kahdenkeskeinen viikonloppu miehen kanssa, eli äiti tulee hoitamaan poikaamme ja me lähdetään nauttimaan yhdessäolosta Italian puolelle. Toivottavasti mahdollisimman paljon lämpimiä, hämärtyviä iltoja hyvän musiikin ja ruoan parissa.

Lauantaina puutarhatalkoot ja ystävän lasten noutaminen junalta: Tulevat viikoksi meille kyläilemään (tai oikeammin kaksi lapsista tulee 4:ksi päiväksi ja palaavat sitten kotiinsa ja kouluun ja kaksi nuorinta jää meille puoleksitoista viikoksi).

Sunnuntaina vietetään meillä verannalla tyttärenpojan 1-vuotispäiviä.
Teemana pallot ja pääasiallinen tarjottava on muurinpohjaletut tykötarpeineen.
Oman sakin lisäksi tulevat sisareni perheineen, veljeni perheineen, vanehmpani ja varaäitini sekä joitain ystäviä eli laskeskelin jotta lettuja tulee menemään 120-160 kpl.
Ei käy kateeksi poikia, jotka ovat luvanneet niitä päivän paistaa.
:)

Tanaan yritetaan suoriutua taalta Ruottista kotio, menee helposti puoleen yohon ennen kuin ollaan kotona kun on pitka ajomatka. Huomenna on sitten sauna-ajot ja sinne loysin ittelle mustapinkin tyllihameen, sellaanen on jo muilla porukan naisilla. Taitaa oikiasti olla joku alushame, mutta ei se menoa haittaa. Ei sauna-ajoos tarvitte pukeutua jotenki fiksusti. :cool:

Yhteistyössä