G: Vihkisormus

Saiko miehesi valita sinulle vihkisormuksen vai valitsitko itse/yhdessä?

Luotan miehen valinta kykyyn ja mies valitsee sormuksen

:heart:

Yleensä kuulee kyllä, että morsian käy itse valitsee sormuksensa, kuulemma jopa ilman miestään ;)

heh
En itse ole naimisissa, mutta tuli vaan tästä mieleen viime(vai toissa?) vuonna Kesähäät -ohjelmassa morsian kävi vaihtamassa sormuksen, kun ei se enää miellyttänytkään. Olivat kyllä muistaakseni ihan yhdessä valinneet sormuksensa. Sama morsian veti herneet nenään matkalla kirkosta hääpaikkaan, kun eivät avanneetkaan shamppanjapulloa just siinä kohdassa, missä hän oli ajatellu!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
En itse ole naimisissa, mutta tuli vaan tästä mieleen viime(vai toissa?) vuonna Kesähäät -ohjelmassa morsian kävi vaihtamassa sormuksen, kun ei se enää miellyttänytkään. Olivat kyllä muistaakseni ihan yhdessä valinneet sormuksensa. Sama morsian veti herneet nenään matkalla kirkosta hääpaikkaan, kun eivät avanneetkaan shamppanjapulloa just siinä kohdassa, missä hän oli ajatellu!
Minua pelottaa, kun kaverini menee ensi syksynä naimisiin. Hän on just sellaista valittajatyyppiä, jolle ei ikinä kelpaa mikään ja kaikki on muka päin h*lvettiä ihan joka asiassa.. joten saa nähdä kuinka tuskallinen hääpäivästäkin tulee. Huoh.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua pelottaa, kun kaverini menee ensi syksynä naimisiin. Hän on just sellaista valittajatyyppiä, jolle ei ikinä kelpaa mikään ja kaikki on muka päin h*lvettiä ihan joka asiassa.. joten saa nähdä kuinka tuskallinen hääpäivästäkin tulee. Huoh.
oletko kaasona?

vieras
valittiin yhdessä, mätsäävät kihlasormuksiin. molemmilla on siis samanlaiset, paitsi että miehen vihkisormus on hiukka leveämpi, oli paremman näkönen isoon käteen niin.

Yhdessä valittiin. Katseltiin Kalevalakorun mallistoja ja oltais otettu muunlaiset, mutta oli silliseen budjettiin liian kalliit. JOten mies piti vain kihlasormuksensa ja miulle tuli teetetty vihkisormus Kalevalakorulta. Nyt mies ei enää sormusta käytäkään, kun nimettömässä koreilee tatuoitu N-kirjain :heart: Itsellänikin on tatuoitu A, mutta silti pidän kihla- ja vihki-sormuksia siinä päällä.

Kaisa
Heh, mä muistan sen muijan. Se kirkkoepisodi oli kyllä kaiken huippu, kun harjoituksissa vänkäs viimeiseen asti, että "Minä haluan mennä tuosta pääovesta ulos enkä mistään sivuovesta, mutta haluan että kaikki vieraat on sitten jo ulkona!!". Koko ajan muut yrittivät selittää, että "Joo, joo, meette vaan pihalle siksi aikaa kunnes vieraat pääsevät ulos, jonka jälkeen kierrätte sivuovesta takaisin kirkkoon ja tulette sitten pääovesta ulos".

Kauhean metelin nosti moisesta, ja hääjuhlassakin menetti sitten hermonsa vieraiden lapsiin, kun kuvaus ei mennyt hänen suunnitelmiensa mukaan. Todellinen hirviömorsian.

Me päätimme sormukset yhdessä, ja lopulta myös teimme ne itse (toisillemme), mestarin neuvoessa vieressä. Vain kivenistutukset ja viimeistely jäivät ammattilaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Yhdessä valittiin. Katseltiin Kalevalakorun mallistoja ja oltais otettu muunlaiset, mutta oli silliseen budjettiin liian kalliit. JOten mies piti vain kihlasormuksensa ja miulle tuli teetetty vihkisormus Kalevalakorulta. Nyt mies ei enää sormusta käytäkään, kun nimettömässä koreilee tatuoitu N-kirjain :heart: Itsellänikin on tatuoitu A, mutta silti pidän kihla- ja vihki-sormuksia siinä päällä.
Nimikirjainten tatuoiminen sormiin onkin kaunis perinne. Minulla on nimettömässä M ja lasten nimien mukaan etusormessa H, keskisormessa O ja pikkurillissä niin ikään O.

vieras
Minä valitsin ja ostin vihkisormuksen itse. Mies valitsi ja osti myös oman vihkisormuksensa itse. Meillä on siis molemmilla sekä kihla- että vihkisormus. Kihlasormukset valittiin yhdessä ja molemmat maksoi toisensa oman.

homo
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Nimikirjainten tatuoiminen sormiin onkin kaunis perinne. Minulla on nimettömässä M ja lasten nimien mukaan etusormessa H, keskisormessa O ja pikkurillissä niin ikään O.
HEHHEH!

Yhteistyössä