G: vertailun vuoksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavallinen työkalu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavallinen työkalu

Vieras
Gallup naisille. koska tasaisin väliajoin joku isomunainen mies tulee palstalle mahtaileen kaluineen ja kyseleen mielipiteitä niin selvitetäämpä asiaa. tässä esimerkissä pientä yleistystä mukana mutta uskoisin esimerkkitapauksien olevan varsin yleisiä. ELI

kumman näistä valitsisit seksikumppaniksesi?:

1. miehen jolla 20/6 cm kalu ja muistaa kertoa ja puhua siitä riittävän usein ja mahtailla täällä niinkuin kalun kokonsa vuoksi olisi paraskin rakastaja VAI

2. mies jolla normaalikalu (kenties 15-18 ??) joka tietää miten sitä käytetään, kokee omistavansa muutakin ominaisuuksia kuin pituutta (esim älyä ja tunnetta) ja tietää että kunnon yhdyntään tarvii muutakin kuin senttejä.

arvon ellit. kuinka tärkeä se koko loppupelissä on? oletko valmis tinkimään muista ""ominaisuuksista"" saadaksesi isompaa kalua?

jk. sen verran vielä että minua ei tarvitse lähteä viestini takia arvioimaan olenko kateellinen pienikaluinen, ääliö yleistäjä, saamaton peräkammarinpoika tai mitä tahansa muutakaan. se kuka uskoo tai ketä kiinnostaa niin voin sanoa olevani enemmän kakkosvaihtoehdon tyylinen kaveri joka on oikein onnellinen omaan seksuaalisuuteen ja sen aktiivisuuten tällä hetkellä.

asiallisia vastauksia kiitos!

Täytyy tuohon heti sanoa että kokemuksen perusteella kyllä ihan taviskokoinen kulli on kaikkein paras ja yleensä sen omistavat tietävät paremmin miten sitä pitää käyttää.Isomoloiset luulevat(ne mitä itse olen kokeillut,en siis halua yleistää!)että pelkkä kyrvän koko saa naiselle nautinnon ja orkun aikaan vaikka se ei ole todellakaan totta,päinvastoin!Kyllä pienempi kalu uppoaa sulavammin sisälle kuin valtava mela joka yleensä sattuu perkeleesti.
Ainakin oma orkku lähtee pääasiassa klitoriksesta ja se miten sitä kiihotetaan sormilla tai suulla on avainsana,ei kullin koko.

Että näin =)

Mäkin ottaisin sen tavallisenkokoisen. Liian iso sattuu. Jos valittavana olisi ihan sama mies isolla tai keskikokoisella varustettuna, ottaisin sen keskikokoisella varustetun. Mix miehet luulee aina että pitää olla iso? Jos naisella ei oo poikkeuksellisen isot paikat, niin ei se iso kovin hyvälle tunnu. Koko ajan pitää varoa ettei työnnä pohjaan, koska se vihlaisee älyttömän pahasti.

Sattuiko kukaan muuten katsomaan 4-D-dokumenttia klitoriksesta? Suurin osa naisista ei saa emätin-orgasmia, kun ei tiedetä, että miten yleensä orgarsmi toimii ja ehkä naiset itse ei tunne itseään...
Klitoris oli aika suuri elin tuolla naisen värkissä, joten kannattais miesten tutustua naisen anatomiaan, ennenkuin rupeis kehuu koolla.. Voi olla ettei mulkulla tee yhtään mitään,kun tietää mistä orgasmin saa...

kiitos neidit! tuntuu hyvältä kuulla että tavallisen kalun omaaviakin arvostetaan. tosin ei mulla ole mitään itsetunto-ongelmaa kalustani (kai ihan normaali kokonen)koskaan ollutkaan. olen muuten huomannut että usein miehillä joilla joko on iso, tai puhuvat omaavansa ison tai muuten esittävät olevansa upeita naisten kaatajia on seuralaisinaan juuri sellaisia naisia jotka ovat joko isorintaisia (ja ylpeitä siitä) tai muuten tosi pinnallisen oloisia ja ehkei kaikkein älykkäimmänkään oloisia. ehkä itseään korostavat ihmiset kohtaavat sitten jotenkin helpommin toisensa ja antaa toisen itsekkyyden tavallaan anteeksi kun on samaa vikaa itsessä.
joo no karkas vähän asiasta mutta itse gallup tuskin kovin paljoa ykkösvaihtoehdon kannattajia löytää (hyvin oli muuten muotoiltukkin esimerkit :) ) mutta ainakin itse uskoisin osaavani tekeväni kumppanilleni niin klitoris kuin emätinorgasminkin. en tiiä toimiiko se kaikilla mutta oma kumppanini joskus sanoo kumman haluaisi (tai kumman ensin) ja on se kyllä ollut ihan tyytyväinen. olen kyllä saanut hyvän opastuksen kuinka tulee toimia että onnistuu. muuten kokemus ei välttämättä takaa juuri tietyn kumppanin onnistunutta tyydytystä. itsellä kokemusta kuitenkin jo kertynyt näistä asioista mutta nykyiseni kanssa piti (sai) opetella lähes kaikki alusta asti uusiksi. sen verran yksilöllisiä nämä ihanat naiset ovat. ottakaahan miehet ensin selvää mitä naisenne haluaa ja millä keinoin haluaa että tavoitteeseen päästään. sitte matkalla lisäilet omia yllättäviä ""juonenkäänteitä"" jotka sopii kuvioon ja eipä tunnu seksi liian ennalta sovitultakaan tai kaavamaiselta. pitäsköhän mennä nukkuun jo. taisin kuulostaa jo aika sekavalta..

No hyvä, että on olemassa miehiä jotka ymmärtää, mitä nainen haluu, suurin osa naisista ei esim. tieteellisesti saa mitään emätinorgarmia. Itse voin sanoa kuuluvani siihen joukkoon. Mutta onneksi mies ymmärtää asian ja osaa tyydyttää myös minut. Kyllähän se itse munakin tuntuu aivan ihanalta ja varsinkin kun tietää että voi tuottaa mielihyvää toiselle...

Yhteistyössä