G: Vaikuttaako miehen varallisuus kumppaninvalintaanne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
joo-ei
ei sinänsä mut persaukisen basistin kanssa elämä oli vähän takkusta kun oli niin erilainen käsitys rahankäytöstä... nyt ton di:n kanssa elämä on paljon jouhevampaa kun molemmilla kohtuulliset tulot ja samanlaiset visiot siittä miten raha-asioita handlataan...
 
kyllä
Vaikutti jos ihan rehellisiä ollaan. Siis mun mies ei ole mitenkään varakas, mutta toimeentulo on. Kieltämättä kun etsin silloin miestä, niin koulutus, omaisuus ja tulotaso vaikutti intoon deittailla. Ei paljoa sossun asiakkaana notkuva kasaripena kiinnostaisi.
 
vfew
HYVIN USEAT valitsevat kumppaninsa varallisuuden perusteella. Itse en tee näin. Olen onnellisesti naimisissa mieheni kanssa, eikä me omisteta vielä mitään isompaa, muttei velkaakaan ole. Vaikka se kuitenkin joku pv vielä tekisi miljoonia, niin kyllä mä senkin kestäisin hammasta purren, kun rakastan sitä niin. :D Voin kyllä pistää kaiken haisee mahdollisimman nopeasti, niin ongelma on ratkaistu. ;) Pöh...
 
wvf
Mäkin kirjoitin jo tossa, ettei varallisuus vaikuta, mutta kyllä se jonkin verran vaikuttaa. Itse olen jo siinä iässä, että odotan miehelläkin olevan vähintään elämä jotenkin hallinnassa. Siis vaikkei varallisuutta olisikaan, niin kyllä katson, että jonkin verran on kunnianhimoa, siis että ei ole jättänyt sitten opiskeluita peruskoulun tasolle, eikä todellakaan saa olla mikään sossun pummi! Oikeastaan ainoa mistä saa olla velkaa, on omasta talosta.
 
Keittiönoita
Siinä mielessä vaikuttaa, että miehen pitää tulla omillaan toimeen ja varaa pitää olla muuhunkin kuin kaikkein välttämättömimpään. Varakas ei tarvitse olla, mutta jos vaikka haluaisin lähteä käymään miehen kanssa viikonloppuna Tallinnassa, niin olisi tympeetä, jos mun pitäisi mennä yksin tai jonkun muun kanssa siksi, että miehellä ei ole rahaa omaan matkaansa.
 
x
Ei varallisuus, mutta se, että on ns elämässä mukana, eikä töikseen istu työkkärissä ja sossussa. Työkkärissäkin voi välillä istua, mutta kotiin jumiminen ei ole suotavaa.
 

Yhteistyössä