G: Väärinymmärrettyjä sanoja tms?

Mun yks ex-työkamu oli rukoillu iltarukousta lapsena: Rakas Jeesus siunaa meitä, älä meitä koskeen heitä. Amen. (olisi pitäny sanoa koskaan).Olivat asuneet kosken vieressä ja tää kamu oli pelänny sitä koskea hirveesti ja aatellu, että se kuulu ollakin niin... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:32 vieras kirjoitti:
Mun yks ex-työkamu oli rukoillu iltarukousta lapsena: Rakas Jeesus siunaa meitä, älä meitä koskeen heitä. Amen. (olisi pitäny sanoa koskaan).Olivat asuneet kosken vieressä ja tää kamu oli pelänny sitä koskea hirveesti ja aatellu, että se kuulu ollakin niin... :LOL:
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:33 mimoniandra kirjoitti:
Kirurgiassa on sellanen käsite kuin alatietotaali, joka tarkottaa gynekologista leikkausta, jossa korjataan kohdun tms. laskeuma. Mietin koko harjottelun ajan, että miksi tän leikkauksen nimi on alatieto-taali, kunnes tajusin sen olevan alatie-totaali :ashamed:
kun luin tän sun jutun ni automaattisesti luin että alatieto-taali :whistle: :ashamed: ja oon kuiteski hivenen tietoa lääketieteestä ja toimenpiteistä mut tää oli kyl ihan uus. tosin kirurgiasta en kyllä hirveesti tiiä.
 
itse luulin lapsena että "karhunpoika sarastaa häntä hellikäämme" menee "... häntä hellii käärme"! :D

Ja nyt yks päivä poika selvitti mulle että hoitotäti on näyttänyt "mustan mulkun.." meni hetki ennenkuin tajusin muksun tarkottavan mustaa murkkua! täti oli siis näyttänyt muurahaisen... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:36 Cruella DeVille kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:32 vieras kirjoitti:
Mun yks ex-työkamu oli rukoillu iltarukousta lapsena: Rakas Jeesus siunaa meitä, älä meitä koskeen heitä. Amen. (olisi pitäny sanoa koskaan).Olivat asuneet kosken vieressä ja tää kamu oli pelänny sitä koskea hirveesti ja aatellu, että se kuulu ollakin niin... :LOL:
Meillä neitillä on tuosta pitempi versio, oppinut kerhossa, jesuus siunaa meitä, siivilläsi meitä heitä, äläkä koskaan meitä peitä :LOL:

Palstalla on nimimerkki vinttunainen, yllättäen pohdin pitkään miten halvatussa se on saanu tuhmansanan nimeesä laitettuu ilman sensuuria :LOL:

JA on näitä paljon muitaki kämmejä, siinä nyt oli pari..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:02 vili43 kirjoitti:
Ala-asteella hoilattiin sitä jeesuslaulua"Lensi maahan enkeli , joutuisampi tuulta..."

Mä ihmettelin pitkän aikaa, että mikä v itun sampituuli... :ashamed:
Mulla ihan sama. Mietin aina pienenä, että mihin ihmeen sampituleen joutui toi enkeli parka :eek:

 
Muistot mielessä
Nauraa hohotan täällä itekseni, melkee k.uset tulee housuun! :LOL: Mulle tuli mieleen kun olin 5-vuotiaana päiväkodin kevätjuhlassa ja ne 6-vuotiaat lauloivat mun mielestä niin ihanan laulun: Jo joutui armas aika ja koristaan kukkanen. Mietin hyvin pitkään kuinka nätti näky on kun korista pursuaa kukkia. :flower:
 
se jaffan mainos ku kuskille annetaan jaffapullo ja bändin pojille kaljaa pussissa ja ne rupee tappeleen siitä jaffasta

mä oon aina kuullu että se laulaa siinä että
maitopoikia naurattaa

mut sehän laulaakin että aito oikea nautintoon

:ashamed: :whistle:
 
Hauskoja! :D

Mulle ja siskolle on tuottanut aina hankaluuksia muistaa että onko lasten babysitteri, sitteri vai setteri... Nyt tuon Setteri koiran myötä sen olen alkanut muistamaan :D :ashamed:
Just vähän aikaa sitten sisko oli kertonut miehelleen, että minä otan sinne mukaan setterin ja mies oli kauhistellut, että ei kai se sitä vösöttäjää tänne tuo. Sisko oli ollu että :eek: sehän on se istuin... :LOL:
 
tiksu harmaana
Minulta menee sekaisin suppari ja tsuppari. Nooh, autoihinhan ne molemmat liittyy, että ei niin paha moka :) Sitten jonkun muun moka: yläasteella kaveri selitti fyken tunnilla "kuparikasteesta", kun oikea termi oli kupariRikaste.
 
samaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 05:56 vieras kirjoitti:
Ja taas minä tunnen itseni jotenkin oudoksi kun jutut ei naurata, ei edes hymyilytä yhtään :/

Niin kuin esimerkiksi tuo än yy tee nyt-juttu, oletteko jotenkin yksinkertaisia, vai?
ihmettelen myös! :eek:
 
Mun tuttuni taas lauloi lastenlaulua "Karhunpoika sairastaa" sanoilla häntä hellii KÄÄRME" :LOL: :LOL: :LOL: Repesin totaalisesti kun kuulin... pitäisi siis tietenkin olla "häntä hellikäämme"

Sampituuli on muuten mullekin tuttu... ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:55 Augustina kirjoitti:
Mun tuttuni taas lauloi lastenlaulua "Karhunpoika sairastaa" sanoilla häntä hellii KÄÄRME" :LOL: :LOL: :LOL: Repesin totaalisesti kun kuulin... pitäisi siis tietenkin olla "häntä hellikäämme"

Sampituuli on muuten mullekin tuttu... ;)
No höh, en lukenut ketjua loppuun asti, tää sama tarinahan oli jo kerrottu... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 09:44 Mellu kirjoitti:
se jaffan mainos ku kuskille annetaan jaffapullo ja bändin pojille kaljaa pussissa ja ne rupee tappeleen siitä jaffasta

mä oon aina kuullu että se laulaa siinä että
maitopoikia naurattaa

mut sehän laulaakin että aito oikea nautintoon

:ashamed: :whistle:
Mun poika(4-v) laulaa mainoksen nähdessään että: "poikia, poikia naurattaa" :D
 
nirppurotta harmaana
Mä repesin viimeviikonloppuna nauruun, kun serkun avovaimo tohinalla kertoi, mjiten heidän 7kk poika kaahaa ympäri kämppää rollaattorilla :D Tarkoitti kyllä kävelytuolia.....
 

Yhteistyössä