Ai kamala, tää on parasAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:38 vieras kirjoitti:Jossain vaiheessa mulle selvisi, että aika kulkee kuin siivillä, ei kuin siivilä...![]()
Sama mulla. Mutta sädekaihdin on mielestäni kauniimpi ja kuvaavampi.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:35 TheSimpsons kirjoitti:Mä luulin aina lapsena että ikkunassa on sädekaihtimet, mut nehän on sälekaihtimet :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:32 vieras kirjoitti:Mun yks ex-työkamu oli rukoillu iltarukousta lapsena: Rakas Jeesus siunaa meitä, älä meitä koskeen heitä. Amen. (olisi pitäny sanoa koskaan).Olivat asuneet kosken vieressä ja tää kamu oli pelänny sitä koskea hirveesti ja aatellu, että se kuulu ollakin niin...![]()
kun luin tän sun jutun ni automaattisesti luin että alatieto-taaliAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:33 mimoniandra kirjoitti:Kirurgiassa on sellanen käsite kuin alatietotaali, joka tarkottaa gynekologista leikkausta, jossa korjataan kohdun tms. laskeuma. Mietin koko harjottelun ajan, että miksi tän leikkauksen nimi on alatieto-taali, kunnes tajusin sen olevan alatie-totaali :ashamed:
Meillä neitillä on tuosta pitempi versio, oppinut kerhossa, jesuus siunaa meitä, siivilläsi meitä heitä, äläkä koskaan meitä peitäAlkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:36 Cruella DeVille kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 06:32 vieras kirjoitti:Mun yks ex-työkamu oli rukoillu iltarukousta lapsena: Rakas Jeesus siunaa meitä, älä meitä koskeen heitä. Amen. (olisi pitäny sanoa koskaan).Olivat asuneet kosken vieressä ja tää kamu oli pelänny sitä koskea hirveesti ja aatellu, että se kuulu ollakin niin...![]()
Mulla ihan sama. Mietin aina pienenä, että mihin ihmeen sampituleen joutui toi enkeli parkaAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:02 vili43 kirjoitti:Ala-asteella hoilattiin sitä jeesuslaulua"Lensi maahan enkeli , joutuisampi tuulta..."
Mä ihmettelin pitkän aikaa, että mikä v itun sampituuli... :ashamed:
ihmettelen myös!Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 05:56 vieras kirjoitti:Ja taas minä tunnen itseni jotenkin oudoksi kun jutut ei naurata, ei edes hymyilytä yhtään :/
Niin kuin esimerkiksi tuo än yy tee nyt-juttu, oletteko jotenkin yksinkertaisia, vai?
No höh, en lukenut ketjua loppuun asti, tää sama tarinahan oli jo kerrottu... :/Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:55 Augustina kirjoitti:Mun tuttuni taas lauloi lastenlaulua "Karhunpoika sairastaa" sanoilla häntä hellii KÄÄRME"![]()
![]()
Repesin totaalisesti kun kuulin... pitäisi siis tietenkin olla "häntä hellikäämme"
Sampituuli on muuten mullekin tuttu...![]()
Mun poika(4-v) laulaa mainoksen nähdessään että: "poikia, poikia naurattaa"Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 09:44 Mellu kirjoitti:se jaffan mainos ku kuskille annetaan jaffapullo ja bändin pojille kaljaa pussissa ja ne rupee tappeleen siitä jaffasta
mä oon aina kuullu että se laulaa siinä että
maitopoikia naurattaa
mut sehän laulaakin että aito oikea nautintoon
:ashamed:![]()
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat