G:Uusperhe:Syy eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla kieltämättä teki lyödä "hansat tiskiin"monet kerran miehellä ed.lapsia4kpl ja mulla 2kpl..ja yx nykyään 4v..mutta malttia,lapset kasvaa ja kaikki helpottuu(ainakin meillä)

Olin avoliitossa miehen kanssa jolla oli 7 lasta. Ei siitä mitään tullut.
Halusin omia ja mies ei halunnut enää lapsia.

Sinäänsä uusperhe ei ollut ongelma.

Ensimmäinen avioliittoni päätyi eroon kun poika oli reilun vuoden.
Ja nyt elelen mitä hassuimmassa uusperheessä 6 lapsen kanssa joista kaksi peräisin minusta. En näe uusperheettä syynä erota.

Monesti on mieleni tehnyt lyödä hansakat tiskiin. Mutta niinkuin joku tuolla sanoikin että lapset kasvaa. ONNEKSI täällä siis vaan odottelen aikaa jolloin lapset ovat aikuisia. (siis mieheni etä lapset)

Ollaan oltu kohta kolme vuotta avioliitossa ja kuus vuotta yhdessä nykyisen mieheni kanssa.
Minulla on yksi oma ja lisäksi kaksi yhteistä lasta.Näin jälkeenpäin kun mietin alkuaikoja,tuli paljon suuria asioita lyhyessä ajassa meille kaikille..alku oli välillä hyvin hankalaa..silloin mietin joskus eroa ja ehdotin sitä miehelle joka ei missään nimessä suostunut siihen.
Nyt elämä on helpottunut huomattavasti..kannatti jäädä,sillä nyt tiedän varmasti että yhdessä selvitään =) Kiitos ihanan mieheni!
Uusperhe-elämä vaatii paljon kykyä kuunnella,keskustella,joustaa,sovitella aina ja aina vaan uudestaan.Aikuiset tarvitsevat aikaa keskenään,ihan kuten muissakin perheissä.Parisuhde on lasten koti,joten sitä pitää vaalia tarkasti ja huolella. :hug:
I

Yhteistyössä