G: Työmeikkisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensä pelkkä ripsari, joskus puuteria vähän naamassa. Aiemmin laitoin meikkivoiteenkin, mutta oikein kiireisenä iltana tulee kuuma ja meikki "sulaa" niin helposti pois ainakin nenästä.

tähän voisi lisätä että mitä työtä teette?
itse olen asiakaspalvelualalla joten ulkonäonkin tulee olla huoliteltu, aamuisin siis laitan puuterin ripsarin,kulmakynää,poskipunaa, huulikiiloa ja tukka tietenkin kammataan nätisti ponnarille tai letille.

Alkuperäinen kirjoittaja RAVINTOLA:
itse olen asiakaspalvelualalla joten ulkonäonkin tulee olla huoliteltu, aamuisin siis laitan puuterin ripsarin,kulmakynää,poskipunaa, huulikiiloa ja tukka tietenkin kammataan nätisti ponnarille tai letille.

Mä olen osa-aikaisesti baarissa töissä eli asiakaspalvelua. Ei ainakaan kukaan ole vielä moittinut, että olisin liian meikitön :whistle: Hiukset mulla on aina kiinni ja vähintään se ripsari on. Eilen laitoin puuteria naamaan ettei kiillä. En jaksa aina meikkivoidetta laittaa ja kuten jo tuonne aiemmin kirjoitin, niin se sulaa pois varsinkin nenästä jos tulee kuuma.

Alkuperäinen kirjoittaja RAVINTOLA:

myyjänä.

Ripsiväri ja huulikiilto/rasva, nuo vähintään.
Jos aikaa on niin meikkaan vaihdellen. Mitään meikkivoiteita ja ihmeellisiä silmän rajauksia en ala töihin väsäämään mut kulmat, luomiväri, puuteri, ripsiväri, huulikiilto.
Hajuvettä ruiskasen joka aamu.

Asiakaspalvelu, suurkeittiö jossa henkilökunnan ruokasali vieressä. Tykkään vaan kun edes silmät erottuu naamasta :)

meikkivoide, peitepuikko, peiteaine tummille silmänalusille, puuteri, ripsari ja rajaus ja huulikiilto, aurinkopuuteria poskipunaksi. lisäksi joskus luomiväriä!
ja lastenkodinohjaaja olen

Kajal ja ripsari. Mikään muu ei taho kuumien patojen ja tiskisuihkujen ääressä pysyä ja noidenkin kanssa on välillä niin ja näin, kun kiireessä hosutaan...

Yhteistyössä