G: Turhin, hauskin tai ärsyttävin joululahja jonka olet saanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja letkukinttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sain toissa jouluna mieheltäni vaaleenpunasen pyjaman, jossa oli POSSUJA!!!!
Pyydän joka vuosi uuden pyjaman mieheltäni ja aina oon saanu kivan, mutta tää possupuku oli kyllä ihan hirvee!!! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
kertokaa mulle naiset mitä te haluatte miehiltänne lahjaksi jos kylpytakkikin on "vikatikki"?!!

voisin esittää saman kysymyksen, mitä teidän miesten "pitää ostaa" että ootte tyytyväisiä? Mulle kelpaa kaikki joka on tunteella ja toisen ilahduttamisen toivossa annettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Sain mieheltä yksi joulu kylpytakin. Siis kylpytakin! :o |O
Ei siinä mitään, ihan käytännöllistä, mutta että mieheltä ja itse ostin hänelle paljon henkilökohtaisempaa, joilla ilmaisin, että rakastan häntä ja hän on mulle tärkeä.

Sai kyllä kuulla, ihmettelin sen verran ja loukkaannuinkin. :whistle:

Mulla on tänä jouluna lahjalistalla kylpytakki, kun tartsin uuden. Ja kyllä se ainakin mulla on henkilökohtainen lahja. Mä en jaa kylpytakkiani kenenkään kanssa.

meillä on kaappi pullollaan turhia ja rumia lahjoja. tulee taas varmaan lisää tänä jouluna...pitää alkaa heittää niitä vissiin pikkuhiljaa pois...mitä tuhlausta. ja ne lahjat tulee miehen sukulaisilta....

ekana jouluna omassa kodissani sain omalta isältä lahjaksi emmental-juuston, jossa oli päivämäärä mennyt jo. ;) se oli vielä paketoitu tavalliseen lahjapaperiin eikä isä sanonut että pitäisi laittaa jääkaappiin. eli juusto muhi koko päivän iltaan asti kuusen alla ennen kuin avattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ei siinä mitään, ihan käytännöllistä, mutta että mieheltä ja itse ostin hänelle paljon henkilökohtaisempaa, joilla ilmaisin, että rakastan häntä ja hän on mulle tärkeä.

Mulla on tänä jouluna lahjalistalla kylpytakki, kun tartsin uuden. Ja kyllä se ainakin mulla on henkilökohtainen lahja. Mä en jaa kylpytakkiani kenenkään kanssa.

Mä sain äitiltäni saunatkain, jossa kukkia kauluksessa (ettei mies omi sitä..kin) Mut niin vain sekin löyty välillä miehen päältä, huvittavan näköstä raavas äijä vaaleessa saunatakissa pää kukkakirjontojen ympäröimänä :D

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:

Joo, mä oon kanssa kokenut saman.. Ja se oli vieläpä ihan kettuiluna ostettu. Siitä kaverista tulikin aika pian ex.

Täh? Onko kylpytakissa jokin vika? Nyt en tajunnu...?

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:

Joo, mä oon kanssa kokenut saman.. Ja se oli vieläpä ihan kettuiluna ostettu. Siitä kaverista tulikin aika pian ex.

Täh? Onko kylpytakissa jokin vika? Nyt en tajunnu...?

No tässä tapauksessa se oli sellanen kylpytakki mitä olin kattelu jostain kuvastosta ja haukkunut että hyi helkutti kun kehtais edes pimeessä pitää jne. Ja sitten se äijä oli ihan piruuttaan käynyt ostaas sen, mutta meillä olikin sillon sellanen on-off-tilanne ja offiks se sit jäi. Tietty joku kiva kylpytakki mitä on toivonu tai ukko tietää että toinen tarvii on asia erikseen.

Yhteistyössä