G: Tietääkö miehesi painosi?

• Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti
"yx vaan"
[QUOTE="hulda";30763031]Tietää pituuden, painon, kuppikoon, kengän numeron, vaatteiden koot ja painonnousut raskauksien aikana.
Miksei tietäisi?[/QUOTE]

Juuri näin :)

Painon mies kuulee ( hyvässä ja pahassa ) joka aamu kun puntarilla käyn ( dieetti/kiinteytys menossa)

vaimona 20v
En tiedä tietääkö mies painoni tällä hetkellä, ei taida miestäni moinen kauheesti kiinnostaa :D
Mutta kyllä hän sen varmaan +-4kg tarkkuudella osaisi arvioida. luulisin ainakin. Täytyypä kysästä, kun nyt tuli "puheeksi.". Raskauksien aikana tuli enemmänkin puhuttua painosta, sen noususta ja tai nousemattomuudesta. Painoni ei ole ollut minulle koskaan ongelma. Puntarin sijaintiakaan en muista, kait se jossain komeron perältä löytyy, en ole tehnyt vaa`an kanssa tuttavuutta pitkiin aikoihin, joten tuskinpa itsekään tarkkaa painoani tiedän :D
Olen aina ollut hoikka.

Silti tavallinen ihminen
[QUOTE="reetta";30763016]Aika sairas parisuhde saa olla jos ei omalle miehelleen pysty painoaan kertomaan. Suosittelen siinä kohtaa nostamaan sen painon köyden varaan.[/QUOTE]

:LOL: :D Huvittavia nämä palstan "psykologit". :D

Mun mies ei tiedä mun painoa. Sitä ei tiedä muuta kuin jotkut ihmiset terveydenhuollossa. Olen ylipainoinen enkä halua kertoa painoani. Eihän mies sillä tiedolla mitään tee. Olin ylipainoinen kun tapasimme ja silti hoikka urheilullinen mies halusi mut. Eikä parisuhteemme ole mitenkään sairas. Eikä mies ole mikään läskien ihailija, kaksi entistä kumppaniaan ovat molemmat hoikkia. Mä nyt vain satuin sitten eri kokoluokkaa.

Painonpudotus on kuitenkin meneillään ja KUN sinne normaalipainoon pääsen niin sitten voin kertoa miehelle sen lähtöpainon.

Spencer Hastings
No periaatteessa sen pitäis tietää, kun mä siitä säännöllisesti jauhan, mut ei se näytä muistavan. Ei suostunu edes veikkaamaan kun kysyin, koska kuulemma kuitenkin jokainen vastaus on jollain tapaa väärä :D

vieras..
Ei tiedä enkä kerro. Oon reilusti ylipainoinen. Tosin mies luulee mun painavan reilusti yli 100 kg vaikka oikeasti painan lähemmäs 90 kuin 100 kg.
Mies saanu päähänsä että mun paino pitää terveys syistä pudota just nyt. Vaikka paino on ollut viimeset 8 vuotta tää sama.
En luota miehen kykyyn pitää turpaansa kiinni tietyissä tilanteissa. Möläyttää ääneen muka huumorilla yhteisten kavereiden tai lasten kuullen kuitenkin. Tietyistä asioista ollaan vaan eri aaltopituudella.

• Tykkää
Reactions: Tietotoimisto

Yhteistyössä