G: tavallinen tulostin vai monitoimilaite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Kumpiko teillä on, tavallinen tulostin vaiko monitoimilaite? Itselläni viimeksi mainittu, sain eilen ja en vielä tiedä sen systeemejä mutta uskoisin että on hyvä tulevaisuudessa. Kummasta tykkäätte enemmän?

Mul on monitoimilaite;kopioi,skannaa ja tulostaa.Tykkään ja käytän paljon.

Sähän kumma tapaus olet kun saat näitä kamoja,nyt tän ja tietsikanhan sait myös.Kyl mun on ihan itse pitänyt nää ostaa ja maksaakin,en niitä mistään saanut.

En mä näitä ilmaseksi ole saanut, mies lainasi rahat tietsikkaan ja tulostimeen joten olen sitten hälle velkaa, mieluummin niin päin että maksan hälle pienissä erissä eikä mee korkoa. Seuraavaksi olis ostettava litteä näyttö mutta sen maksan ite eli siihen en lainaa ukolta rahoja jos ei kauhean kallis oo tai on muita laskuja vino pino mut aika näyttää.

Veljelläni oli monitoimilaite (skannaa, kopioi, tulostaa) mutta se hajosi ja sen jälkeen kelpasi paremmin tavallinen tulostin (korkeakoulussa opiskelee jos se muka asiaan liittyy).
Monitoimi laitteelle ei sitten edes ollut käyttöä.

Onko skanneria helppo käyttää? Ite vasta testannut tota tulostuspuolta mutta tulee vielä eteen toi kopiointi ja skannaus niin pitää varmaan tytöltä kysyä neuvoa kun neiti tuntuu tietävän aika paljon noista jutuista.

Yhteistyössä