G: Tämän päivän sapuskasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Pizza ja kebabrulla päivällä.
Iltapalaksi kärtsään vielä pari pakkaa atrillia, on muuten hyvää ku nakkaa sipulia, kurkkusalaattia, sinappia ja ketsuppia mausteiksi :p

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24048350]Pizza ja kebabrulla päivällä.
Iltapalaksi kärtsään vielä pari pakkaa atrillia, on muuten hyvää ku nakkaa sipulia, kurkkusalaattia, sinappia ja ketsuppia mausteiksi :p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Missä sun 500 grammaa vihanneksia on?
Miksi syöt noin usein roskaruokaa? Etkö piittaa terveydestäsi?

Mä söin maksalootaa ja poika omatekoista pyttäriä, pienin omaa pottulihamössöä. Päivällä oli hernerokkaa. Aamu- ja iltapuurot tietty ja paljon mustaa kaffia. Onneks jussina pääsee grillin ääreen, saa käristettyä makkaraa ja pari sandelsia :p

Viimeksi muokattu:
Hernekeitto prinsinakeilla,kurkkua ja paprikaa itsetehdyn leivän päällä lounaaksi ja päivälliseksi.
Ilalla viellä miehen kansa puoliksi lidlin meetvurstipizza.

Oon mä kanapastasalaattiakin syöny välipaloilla, mutta en laittanu sitä listaan ku sillä ei lähe nälkä =)
Sitten muutan ruokavaliota jos se alkaa käymään terveyden päälle, mä syön terveellisemmin ku keskiverto suomalainen.

[QUOTE="vieras";24048386]Missä sun 500 grammaa vihanneksia on?
Miksi syöt noin usein roskaruokaa? Etkö piittaa terveydestäsi?[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Kaupan broileripastaa ja sämpylöitä, omenankin löysin kaapista. Eilen ja tänään 16h töissä, joten eväillä ja kahvilla on menty. Huomenna pakko herätä kauppaan :D Tekisi mieli kyllä kunnon pitsaa.

aamulla pari leipää

sitte tein tollasta pastaa jossa oli kanaa, pekonia, herkkusieniä, sipulia ja kermaa ja sen kanssa salaattia

äsken söin salaattia ja kauraleipää =)