Chupa
Mulla Agnesin release me, madonnan celebration ja se umbrella-cover, pakko vaihtaa kanavaa kun tulevat radiosta!
Mun mielestä The Baseballs on TODELLA hyvä ja väännän volat täysille kun Umbrella tulee!Alkuperäinen kirjoittaja Chupa:Mulla Agnesin release me, madonnan celebration ja se umbrella-cover, pakko vaihtaa kanavaa kun tulevat radiosta!
Joo mun mielestä se oli kanssa tosi hyvä... pari kuukautta sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Mun mielestä The Baseballs on TODELLA hyvä ja väännän volat täysille kun Umbrella tulee!Alkuperäinen kirjoittaja Chupa:Mulla Agnesin release me, madonnan celebration ja se umbrella-cover, pakko vaihtaa kanavaa kun tulevat radiosta!
Kuka helvetti edes kuuntelee asemaa, josta tulee Lauri Tähkää?Alkuperäinen kirjoittaja Annitanni:Lauri Tähkä, kaikissa muodoissa. kanava vaihtuu samantein...
mun ja miehen mielestä se video on jotenkin tosi hot.. pakko aina kattoo alusta loppuunAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Se shakiran shewolf(???)... ei siinä biisissä mitään, mutta kun siinä videossa se taas nykii sen näkösenä että ihan kuin sillä olis pakkoliikkeitä, ja se video tulee aina siitä biisistä mieleen. :|
Joo, niin mun 1-veenkin mielestä, se kiukuttelee jos en anna sen tanssia shakiran kanssa.. Mua vaan jotenkin hämää niin kovasti se nytkyminen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun ja miehen mielestä se video on jotenkin tosi hot.. pakko aina kattoo alusta loppuunAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Se shakiran shewolf(???)... ei siinä biisissä mitään, mutta kun siinä videossa se taas nykii sen näkösenä että ihan kuin sillä olis pakkoliikkeitä, ja se video tulee aina siitä biisistä mieleen. :|
Nämäpä juuri.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:Se baseballs-renkutus on kamala. Samaten Lauri Tähkä.
Bon Jovi on kyllä sellainen bändi että sitä tulee niin Novalta kuin nuorisoasemiltakin, ei pääse pakoon (paitsi jos kuuntelisi iskelmää?).Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Vuosia Bon Jovia inhonneena olen taas radiokanava rumbassa kun joku uus biisi on pumpulta tullu,,YÖK. ja kun sitä tunee joka kanavalta,,,
Mä tajuan. Billy Talent on yksi mun lempibändeistä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ja kaikki billy talentin biisit! (tulee just ylexältä) se laulaja ei oo tästä maailmasta, en tajua miten sen riekumisella voi myydä levyjä.
Erittäin peesi ja siihen lisään vielä Antti Tuiskun ja sen perhanan puun. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:Se baseballs-renkutus on kamala. Samaten Lauri Tähkä.
Joo, Puu on myös aika väsynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Erittäin peesi ja siihen lisään vielä Antti Tuiskun ja sen perhanan puun. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:Se baseballs-renkutus on kamala. Samaten Lauri Tähkä.