G: synnytyssairaalasi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:44 lemmenlaiva kirjoitti:
Olenko ainut KYS tyyppi? Viikkoja 38+5. Voitteko kertoa mielipiteitä kysistä synnärinä?
KYSissä oon synnyttäny nuo 2 aikasempaa lapsukaista =) Oikein mukava paikka! Ihania kätilöitä ja mitäs ne siellä synnyttäneiden osastolla onkaan B) Voisin vaikka mennä uudestaankin, mut taitaa olla vähän liian pitkä matka :whistle:

Satks on minun tuleva synnytyssairaala. Uusi paikka minulle, en ole kuullut paikasta mitään lämpimiä tarinoita..apua

Kysissä olen synnyttänyt ja tykkäsin kovasti. Kätilöt olivat aivan ihania.

SKS :wave:

Mulla monia tuttuja, jotka synnyttäneet Mikkelissä, ja siitä mäkin olen kuullut myös ikäviä kokemuksia, mutta henkilökuntaa ovat kehuneet tosi ihanaksi, joten ei sekään ihan kamala paikka varmaan ole =)

Tanja
Etelä-karjalan keskussairaala. La 24.6, mut nyt jo pari kertaa käyny suppareitten takia käyrässä (rv33+5 nyt menosssa).
Malttamaton pikku tyttö tuolla masussa.
Koha nyt malttas viellä viikon ainakin pysytellä sisällä. Viikon päästä jos käy syntymään ni antaa tulla sitte kuulemma!! IIK :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:06 Ellu kirjoitti:
Satks on minun tuleva synnytyssairaala. Uusi paikka minulle, en ole kuullut paikasta mitään lämpimiä tarinoita..apua

Kysissä olen synnyttänyt ja tykkäsin kovasti. Kätilöt olivat aivan ihania.

Kyllä se ihan hyvä paikka on. Kuulemma on mukavia kätilöitä ja lääkäreitä. Vaikka tietysti kaikillahan on omat mielipiteensä, mutta ei niihin niin kannata "juuttua". Ja jos olet kuullut jotain "kauhutarinoita", niin eiköhän niitäkin tarinoita löydy jokaisesta sairaalasta! :)

Satks:aan vaan synnyttämään turvallisin mielin! :flower:

Yhteistyössä