Toivottavasti ehdion muuttaa pois ennen syntymää, muuten sama kuin sinulla. Mutta siis mitä todennäköisimmin oys. Mikkelistä en ole kuullut keltään mitään hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:19 virpi82 kirjoitti:Mikkelin keskussairaala
KYSissä oon synnyttäny nuo 2 aikasempaa lapsukaista =) Oikein mukava paikka! Ihania kätilöitä ja mitäs ne siellä synnyttäneiden osastolla onkaan B) Voisin vaikka mennä uudestaankin, mut taitaa olla vähän liian pitkä matkaAlkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:44 lemmenlaiva kirjoitti:Olenko ainut KYS tyyppi? Viikkoja 38+5. Voitteko kertoa mielipiteitä kysistä synnärinä?
Porvoon aluesairaalassa tuli myös vierailtua viime lokakuussa siellä synnärillä =)Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:10 kukeseen kirjoitti:Porvoon sairaala :wave: Ja jos meinaa ennen aikoja tulla niin Naistenklinikka
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:06 Ellu kirjoitti:Satks on minun tuleva synnytyssairaala. Uusi paikka minulle, en ole kuullut paikasta mitään lämpimiä tarinoita..apua
Kysissä olen synnyttänyt ja tykkäsin kovasti. Kätilöt olivat aivan ihania.