G: Suosikkisi Ben&Jerry-jätskeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Yhden pönikän sellaista olen ostanut, eipä ollut sen erikoisempaa kuin halvemmatkaan jädet. Sikahintaa ne repii ihan perus jädestä...

:D vau, johan on teillä päin perusjädet :D

Tai sitten mulla on tosiaan makuaistissa häikkää ?? En kokenut mitään "aah" elämystä siitä jätskistä.. Joku Aino tai mikälie hakkaa kyllä mennen tullen sen makuelämyksen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhden pönikän sellaista olen ostanut, eipä ollut sen erikoisempaa kuin halvemmatkaan jädet. Sikahintaa ne repii ihan perus jädestä...

:D vau, johan on teillä päin perusjädet :D

Tai sitten mulla on tosiaan makuaistissa häikkää ?? En kokenut mitään "aah" elämystä siitä jätskistä.. Joku Aino tai mikälie hakkaa kyllä mennen tullen sen makuelämyksen..

:D ainokaan ei taida olla ihan perusjätskiä? liikkuu melkein samoissa hinnoissa ben&jerrysin kanssa? mut et jos vertaa pirkka-vaniljaan, niin.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja nam:
Chunky Monkey, ehdottomasti :) Kakkosena Strawberry cheesecake.

Joo tää on kans hyvää.
Yksi mistä en tykännyt, oli se Fish food tms. Kovia kalanmuotoisia suklaapaloja.

Jos tykkäät Strawberry cheesecakesta, Pirkalta löytyy vastaava tuote joka on melkein yhtä hyvää. Vinkki ihan siltä varalta, että alkuperäinen herkku on kaupasta loppu - meilläpäin tuppaa Ben&Jerryt olemaan kortilla, ja tuosta olen saanut hätäapua :)

Cookie Doh on mun suosikki. Strawberry cheescake on parempaa Pirkka Parhaat sarjassa. Vanilla toffeecrunch ei myöskään miellyttänyt. Mutta täytyypä vielä kokeilla tota Bohemian Rasberrya.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Chunky Monkey, ehdottomasti :) Kakkosena Strawberry cheesecake.

Joo tää on kans hyvää.
Yksi mistä en tykännyt, oli se Fish food tms. Kovia kalanmuotoisia suklaapaloja.

Jos tykkäät Strawberry cheesecakesta, Pirkalta löytyy vastaava tuote joka on melkein yhtä hyvää. Vinkki ihan siltä varalta, että alkuperäinen herkku on kaupasta loppu - meilläpäin tuppaa Ben&Jerryt olemaan kortilla, ja tuosta olen saanut hätäapua :)

Kiitos vinkistä, täytyykin kokeilla sitten joskus kun saan taas syödä joatin hyvää.

Yhteistyössä