Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dbgffd:no ei näillä leveyksillä sellaisia ole tarjolla (joensuu) vai onko?
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Yhden pönikän sellaista olen ostanut, eipä ollut sen erikoisempaa kuin halvemmatkaan jädet. Sikahintaa ne repii ihan perus jädestä...
Alkuperäinen kirjoittaja nam:Chunky Monkey, ehdottomastiKakkosena Strawberry cheesecake.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Yhden pönikän sellaista olen ostanut, eipä ollut sen erikoisempaa kuin halvemmatkaan jädet. Sikahintaa ne repii ihan perus jädestä...
vau, johan on teillä päin perusjädet
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Yhden pönikän sellaista olen ostanut, eipä ollut sen erikoisempaa kuin halvemmatkaan jädet. Sikahintaa ne repii ihan perus jädestä...
vau, johan on teillä päin perusjädet
![]()
Tai sitten mulla on tosiaan makuaistissa häikkää ?? En kokenut mitään "aah" elämystä siitä jätskistä.. Joku Aino tai mikälie hakkaa kyllä mennen tullen sen makuelämyksen..
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja nam:Chunky Monkey, ehdottomastiKakkosena Strawberry cheesecake.
Joo tää on kans hyvää.
Yksi mistä en tykännyt, oli se Fish food tms. Kovia kalanmuotoisia suklaapaloja.
Alkuperäinen kirjoittaja infoa kaipaa:Paljon ne maksaa? Minkäkokoinen purkki?
Alkuperäinen kirjoittaja nam:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja nam:Chunky Monkey, ehdottomastiKakkosena Strawberry cheesecake.
Joo tää on kans hyvää.
Yksi mistä en tykännyt, oli se Fish food tms. Kovia kalanmuotoisia suklaapaloja.
Jos tykkäät Strawberry cheesecakesta, Pirkalta löytyy vastaava tuote joka on melkein yhtä hyvää. Vinkki ihan siltä varalta, että alkuperäinen herkku on kaupasta loppu - meilläpäin tuppaa Ben&Jerryt olemaan kortilla, ja tuosta olen saanut hätäapua![]()