kuis ollakaan, kaksi pistettä mellilälle ihan peräjälkeenAlkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Minä vastaan Mellilä. Muutaman kerran läpi ajanut, talot on kaatumispisteessä, ränsistyneitä.
kuis ollakaan, kaksi pistettä mellilälle ihan peräjälkeenAlkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Minä vastaan Mellilä. Muutaman kerran läpi ajanut, talot on kaatumispisteessä, ränsistyneitä.
Kerrankin olen jonkun harmaan kanssa samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja gallupisti:Tuon kaupunkiketjun innoittamana ajattelin kysäistä tälläistä tällä kertaa
Itse heitän lusikkani soppaan ja sanon Nastola!!
Siellä olenkin ohimennen pysähtynyt sekstailemaan, eräässä uimakopissa.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä voisin vastata et Kannonkoski.
Jep, Kärsämäki!Alkuperäinen kirjoittaja tike:kärsämäkikö :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja etelässä eletään:Turpakukkula
Ei pidä paikkaansa Kihniö on viä pahempi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Parkano... Itse olen käynyt vain turistina, mutta olen kuullut kamalia tarinoita
Voi ei ja mä kun meinasin joutua sinne aikoinaan... Kyllä mä sanon että Kangaslampi (vai kuuluko se jo Varkauteen...)Alkuperäinen kirjoittaja Seritah:Heinävesi
Sekin mutta ennen kaikkea SORSAKOSKI!Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä voisin vastata et Kannonkoski.
Kuka kehtaa väittää Kihniöö kamalimmaks tuppukyläks?? Eiks tää oo mahtava paikka ; )Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:Ei pidä paikkaansa Kihniö on viä pahempi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Parkano... Itse olen käynyt vain turistina, mutta olen kuullut kamalia tarinoita
Miks? Siellähän palveluita enemmän kuin monessa muussa kunnassa ja hyvät yhteydet Ouluun. Kamala voi olla, muttei ainakaan käpykylä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oulunsalo
Jep, samaa mieltä...Alkuperäinen kirjoittaja mellan:Tohmajärven keskusta ei mitenkään kehuttava paikka, mutta Tikkalaan voisin vaikka muuttaa. Hyvä paikka lapsiperheelle ja lyhyt matka Joensuuhun