näinpä... <_<Alkuperäinen kirjoittaja jou:Kannatetaan! =DAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kiuruvesi
Juu, et ole vissiin korvessa käynytkään :/Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:Esim. Outokumpu, Imatra, Raahe, Kokkola, Somero, Varkaus, Kemi, Kemijärvi.
Minulle tulee aina vaan mieleen tuosta Läyliäisestä Heinon pariskunnan surmat siellä mökillä Lopen Läyliäisissä.Mulle tulee mieleen Läyliäinen. Kerran käytiin siellä huviksemme katsomassa yhtä ihanaa, vanhaa puutaloa. Mutta paikka oli sen verran kuolleen oloinen, että lähdettiin samantien pois.
Ai niin tosiaan, sekin vielä. :xmas:Minulle tulee aina vaan mieleen tuosta Läyliäisestä Heinon pariskunnan surmat siellä mökillä Lopen Läyliäisissä.
HaapavesiPiippola, Pyhäntä, Vieremä, Ahokylä, Haapavesi, Sonkajärvi, Sukeva, Parkano, Ikaalinen... kaikissa oon käynyt. Missään näistä en haluaisi asua, enkä missään muussakaan liian pienessä tuppukylässä, joka käsittää vain pari kauppaa ja muutaman asukkaan. Mieluiten haluaisin asua kaupungissa, vaikka sitten pienessäkin. Mukava, jos ihmisen tarvitsemat peruspalvelut ja vaikka vähän ekstraakin (elokuvateatteri, ravintola, pizzeria, keilahalli, enemmän kuin pari yökerhoa ja baaria...) olisi tarjolla. Mitään ihmeempiä erikoisliikeitäkään ei tarvitsisi olla (kunhan nyt vaatekauppa tai pari löytyisi), niin se olis jo luksusta ikänsä tuppukylässä asuneelle tytölle.
Tyrnävällä kuulemma jodlaajan mukaan lapsen seksuaalinen Hyväksikäyttäjä. Paikallinen hautausurakoitsija.lumijoki,liminka,tyrnävä,siikajoki
Ok. Siis onko Tyrnävällä nyt tapahtunut jokin uusi lapsen hyväksikäyttö tapaus? Eikö sielä ollut jokin vakavampi keissi vuosia sitten, joka myös liittyi lapsiin? Joku ihmetteli, että ei hautausurakoitsija tee niin vastenmielisiä tekoja, mutta valitettavasti ihminen on kaikkialla sama. Hautausmies, sähkömies, työtön ja sairas.No vaikka mitä löytyy.Kiiminki,Haukipudas,Tyrnävä,Liminka,Tupos,Muhos jne.Yöks kaikki juorupitäjät :x
Tyrnävällä on hautaustoimi, jossa Aki niminen työntekijä on väitetysti kosketellut seurakunta lapsia. Ylilaudaal on tämän miehen kuvakin, jossa läheinen ex ystävä kertoo asiasta. Ilmeisesti oli ollut tämän lapsonen. En tiedä. Yöklumijoki,liminka,tyrnävä,siikajoki