G: Suhde muihin palstalaisiin? (vastatkaa kysymyksiin!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup kaikille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup kaikille

Vieras
1. Palstalainen, jota ihailet ja miksi?
2. Palstalainen, jolla on kanssasi samanlaiset arvot?
3. Palstalainen, johon samaistut eniten?
4. Palstalainen, jota haluaisit kiittää?
5. Palstalainen, jolta haluaisit pyytää anteeksi?
6. Palstalainen, jolla on kiinnostavimmat avaukset?
7. kenet haluaisit tavata?

Hirmu vaikee vastata kun oikeastaan ketään en täältä "tunne". Kukaan ei jää erityisesti mieleen.
Joo, ostan Tiimari-vihkon heti huomenna! Vai vieläks niitä saa valmiiks täytettyinä? Sellainen kamppanja kun oli syksyllä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja gallup kaikille:

1. Keittiönoita, hän on todella ystävällinen ihminen, kirjoittaa asiallisesti, mutta eloisasti eikä ole ikinä alentunut haukkumaan tai arvostelemaan muita täällä. Hänen tekstistään näkee, että hänellä on paljon elämänkokemusta ja Keittis osaa kirjoittaa asiansa hyvin, usein niin tyhjentävästi, ettei mun tarvitse aina edes kirjoittaa omaa kantaani :) Vaikuttaa erittäin lämminsydämiseltä ihmiseltä :heart: Mikä tärkeintä, ei vähättele nuortenkaan ihmisten mielipiteitä!

2. Mieleen tulevat Nöppönen, Madicken-04 ja myös Keittiönoita :)

3. Tämä on jo vaikea, en kovinkaan moneen. Ringleader oli ainakin yksi tällainen.

4. Nöppöstä :hug: Olet puolustanut minua monissa ketjuissa ja ymmärrät sen, että joitain mielipiteitä tai arvoja voi olla, vaikka ei olisi valtaisaa elämänkokemusta. Ymmärrät erittäin hyvin ajatukseni ja olet usein samoilla linjoilla :) Myös Keittiönoitaa haluan kiittää, monestakin asiasta.

5. Ei ole montaa sellaista. Jätkältä voisin pyytää anteeksi sitä, että olen joskus jankannut joistain asioista y-viestein, vaikka olet kyllä ollut oikeassa :ashamed: =)

6. Jaa-a, usein provosoivat palstalaiset saavat aikaan mielenkiintoisia ketjuja :D

7. Keittiönoidan ja monia muita...Lisäksi myös ne, joita ärsytän täällä palstalla, olisi kiinnostavaa nähdä, miten irl-elämässä tulisimme toimeen B) Ihminen kun on usein hyvin erilainen, kuin mitä netissä olettaa.

keittiönoita. tosi fiksu ihminen, ja ystävällinen, muttei pepunnuolija.

ööh...aika monellakin kai

marge.. en kyl tiedä et miks..monet sen jutut ois voinut tulla mun näppikseltä.

annabell, pistää säpinää palstalle. :D kun en kato telkkaa niin pitää saada viihdeannos täältä.

en kyl oo loukannu ketään niin pahasti muistaakseni

annabell tai hyytis.

keittiönoidan, hyytiksen ja aurinkokunnan.

olipa hankalia kysymyksiä ku ei mulla jää kenenkään viestit mieleen,mut on montaki mielenkiintosta tyyppiä..

joskaan en nyt hirveesti taho välttis ketään tavata ku mulle tää on vaan palsta ja kavereitaki on jo ihan omiin tarpeisiin..

Ihailet kuulostaa vähän "tyhmältä" mutta ensimmäisenä nyt tulee mieleen Keittiönoita.

Varmaan aika moni. Tai siis usein saan lukea täällä ihmisten kirjoittelavan ajatuksia jotka voisivat olla omiani.

Ehkä ihmisiin joilla on samanlaisia kokemuksia takanaan jne. Jutellessa toinen ymmärtää ilman laajempia selityksiä. D-mamma ja marup tulevat ensin mieleen.

Varmaan eniten noita edellämainittuja sekä Kutkua yksinäisten iltojen seurasta. :)

En kyllä tähän hätään keksi mitään anteeksipyydettävää. paitsi tietty sen että olen usein huono vastailemaan y-viesteihin. Jos en sillä hetkellä saa kirjoitettua ne tuppaavat unohtumaan eli anteeksipyyntöni heille jotka ovat saaneet odotella vastauksia kauan (ja jopa ottamaan itse uudelleen yhteyttä...).

En oikein tiedä. Tietty säpinää aiheuttavat tyypit jollain lailla kiinnostavat. Helmiäisen aloitukset tulee aika usein luettua. Mutta pääasiassa otsikon mukaan availen.

Ehkä en niin hirveän monia, siis yleisesti pitää palstailun palstailuna. Mutta jo tavattujen ihmisten lisäksi Kutkun ja sitten näitä meidän entisiä "kesäkuun 06-vauvojen" vanhempia joiden kanssa nykyään keskustellaan muissa paikoissa.

Pikku-Akkaa ihailen, älykäs, uskomattoman kaunis nainen.
Työrintamallakin kiinnostunut samoista asioista, kuin minä.

Tumpulalla on melko samanlaiset arvot pääasiassa, kuin mulla, mutta mä olen meistä se hulttio.

Hmph... tää samaistuminen on vaikea kysymys.....
luultavasti se on tällä hetkellä pikkuötökkä tai ehkä Gloriakin....

Kiitos lähtee kaikille hienoille ja ihanille ihmisille joista on tullut tärkeä osa mun elämää!!!

Kiinnostaviin avauksiinkaan en ota kantaa.... ei voi sanoa vain yhtä nikkiä tähän.

Pikku-Akan tahtoisin tavata ja Glorian.
Ja hyvin monen sellaisen ihmisen jonka olen jo tavannut, joitakin ihmisiä on vaan kiva tavata aina vaan ja uudestaan!

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä haluaisin tavata sen harmaan joka mulle päätänsä aukoo :xmas:

Meinaatko että se on aina se yksi ja sama harmaa pään aukoja vai voisiko niitä olla mahdollisesti useampia...? :whistle:

En muista olenko just sinulle aukonut leipäläpeäni... ;)

Huuhkajatar, Fanta ja Jonsered, pysyvät niin tyynenrauhallisina, vaikka multa jo nousee savu korvista...

Ei sellaista olekaan, ei edes lähes samanlainen Äijäni.

En kyllä osaa sanoa.

Kaikkia, hyvästä seurasta!

Nyt en keneltäkään, pyydän kun on pyydettävää...

Minä. Tosin niihin kukaan ei yleensä vastaa, pitäisi kai muuttaa mielipidettä...

Ketähän en haluaisi tavata?

Alkuperäinen kirjoittaja gallup kaikille:

1 Tytsiä ihailen ja annabelleä

2eip oo

3eip kukaan

4 en ketään

5 en keltään

6 tytsi

jätkän haluaisin tavata

Yhteistyössä