Alkuperäinen kirjoittaja gallup kaikille:
1. Palstalainen, jota ihailet ja miksi?
2. Palstalainen, jolla on kanssasi samanlaiset arvot?
3. Palstalainen, johon samaistut eniten?
4. Palstalainen, jota haluaisit kiittää?
5. Palstalainen, jolta haluaisit pyytää anteeksi?
6. Palstalainen, jolla on kiinnostavimmat avaukset?
7. kenet haluaisit tavata?
1. Keittiönoita, hän on todella ystävällinen ihminen, kirjoittaa asiallisesti, mutta eloisasti eikä ole ikinä alentunut haukkumaan tai arvostelemaan muita täällä. Hänen tekstistään näkee, että hänellä on paljon elämänkokemusta ja Keittis osaa kirjoittaa asiansa hyvin, usein niin tyhjentävästi, ettei mun tarvitse aina edes kirjoittaa omaa kantaani

Vaikuttaa erittäin lämminsydämiseltä ihmiseltä :heart: Mikä tärkeintä, ei vähättele nuortenkaan ihmisten mielipiteitä!
2. Mieleen tulevat Nöppönen, Madicken-04 ja myös Keittiönoita
3. Tämä on jo vaikea, en kovinkaan moneen. Ringleader oli ainakin yksi tällainen.
4. Nöppöstä :hug: Olet puolustanut minua monissa ketjuissa ja ymmärrät sen, että joitain mielipiteitä tai arvoja voi olla, vaikka ei olisi valtaisaa elämänkokemusta. Ymmärrät erittäin hyvin ajatukseni ja olet usein samoilla linjoilla

Myös Keittiönoitaa haluan kiittää, monestakin asiasta.
5. Ei ole montaa sellaista. Jätkältä voisin pyytää anteeksi sitä, että olen joskus jankannut joistain asioista y-viestein, vaikka olet kyllä ollut oikeassa :ashamed: =)
6. Jaa-a, usein provosoivat palstalaiset saavat aikaan mielenkiintoisia ketjuja
7. Keittiönoidan ja monia muita...Lisäksi myös ne, joita ärsytän täällä palstalla, olisi kiinnostavaa nähdä, miten irl-elämässä tulisimme toimeen B) Ihminen kun on usein hyvin erilainen, kuin mitä netissä olettaa.