G: saako toisten pyykkeihin koskea?

pesutuvassa siis...

mulla tänään vapaapäivä ja erittäin hyvä pyykkipäiväksi siis...

aamulla ammuin aikasin pyykkeineni tuvalle,mutta sinne ol jääny jonkun pyykit koneeseen,kirjan mukaan eilisen päivän..

oottelin jonkun aikaa ja edelleen ne oli siel koneessa...
joten otin sit ne pyykit ja lykkäsin pyykkituvan pöydälle,mädätköön siinä.
ei mul oo aikaa ootella koko päivää :kieh:

eikai tosta voi suuttua? varmaan jonku naapurin pyykit :ashamed:

hegy86
no kerta sen ihmisen pyykkivuoro on päättyny jo eilen niin mä ainakin nostaisin ne johonkin..itseasiassa kerran niin tehnyt kun ei omaa konetta vielä ollut ja pyykillä käytiin tuvassa...no jos suuttuu niin so what? vois hakea pyykkinsä ajoissa..ja ajatella että on muitakin pesiöitä..jos tämä kyseinen pyykkaaja alkaa valittamaan ni sanot vaan suorat sävelet =)

Voevoe
mistähän johtuu, et nykyään joutuu miettimään et uskaltaako tehhä sitä tai tätä vai suuttuuko naapuri tms.Tarkotan siis et ihmisistä on musta tullu tosi äkäsiä...vaikka oiskin oikein tehä joku juttu niin naapuri tms. voi olla tosi äkänen vaik moka ois hänen....ja mä ainakin mietin sit jälkeenpäin et voi kun nyt tein noin kun pelkään et naapuri puhuu sit muille mikä niukkis oon.Vai onko MULLA vaan niin huono itsetunto?

Kyllä ainekin meidän taloyhtiössä saa, muutamaan kertaan ole myös joutunut sen tekemään. Kuivaushuoneessa olen kanssa muutamaan kertaan joutunut viikkamaan toisen pyykit sivummalle kun ovat monta päivää roikkuneet siellä eikä kukaan ole käynyt hakee pois,eikä edes varannut koko kuivaushuonetta

baabaa
Tottakai saa, menee oma pesuaika hukkaan jos jää odottelee et joku hakis pyykit sieltä pois. Ja sama koskee kuivaushuonetta/rumpua. Mut sitä inhoan että kun säännöissä lukee että kuivausaika on 2h oman pesuajan jälkeen, niin sit käydään siirtelee niitä kuivamassa olevia pyykkejä, jos ne on vielä kosteita. Jos ois kuivia alta sen kahen tunnin niin fine, saa siirtää, mut ei mun mielestä muuten!

Kaktus
Minä olen tehnyt sitä, että nostanut ulkoa narulta toisten kuivat pyykit pesutuvan pöydälle. Kun joillain on tapana seisottaa niitä pyykkejä narulla päiväkaudet ja sitten toisten pyykit eivät mahdu kuivumaan.

Saa jos pyykkivuoro on tosiaan loppunut. Mitäs ei huolehdi omistaan. Meillä vaan entisessä asunnossa joku ihana kanssa-asuja nosti pyykit koneesta vaikka edellistä pyykkivuoroa olis ollu jäljelläkin. :headwall:

hei
Kyllä olen tehnyt samoin. Ei siitä mitään tule, että ne sitten ois siellä vaikka parikin päivää ja kukaan muu ei pääsis konetta käyttämään. ...mulla on joku joskus nostanu mun pyykit pois koneesta, vaikka kone oli ehtiny seistä max minuutin verran ja mulla oli vielä vartti pyykkiaikaa jäljellä. Se vähän kiukutti, koska oli vaan nostanu se sit siihen likaselle lattialle! (itse laitan niin, että eivät pääse likaantumaan).

Samoin kuivaushuoneessa olen joutunu laittaman toisten pyykkejä yhteen läjään, jos koko huone on täys jo kuivia pyykkejä, joita ei vaan ole haettu. Kerään niitä siististä yhteen läjään narun päälle, jotta saan uusille MÄRILLE pyykeille tilaa.

stiina
en kyllä vetäis herneitä nenään, jos joku ottaa pyykit koneesta tai kuivaushuoneesta KUIVAT pois. Meidän taloyhtiössä vaan joku oli joskus temmannut minun märät pyykit pois kuivaushuoneesta ja levitellyt omansa tilalle, se oli kyllä jo vähän liikaa:(

Täällä tuntuu asuvan "valiojoukko" jolla on ihan oma nokkimisjärjestyksensä...esim. polkupyörää ei saa jättää naapurin "pyöräpaikalle" tai se tempaistaan vaikka seinään! Jouduin omani viemään huoltoon kun sen virheen erehdyin tekemään:) no, eipä paljoa silloin naurattanut..

vierailija
no kerta sen ihmisen pyykkivuoro on päättyny jo eilen niin mä ainakin nostaisin ne johonkin..itseasiassa kerran niin tehnyt kun ei omaa konetta vielä ollut ja pyykillä käytiin tuvassa...no jos suuttuu niin so what? vois hakea pyykkinsä ajoissa..ja ajatella että on muitakin pesiöitä..jos tämä kyseinen pyykkaaja alkaa valittamaan ni sanot vaan suorat sävelet =)
Jos on ocd niin voi kilahtaa

Yhteistyössä