G.ripsari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina sama---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt on Kanebo 38, kun ostin 3-packin lentokoneesta. Mutta en mä sitä nyt niin hyvänä pidä kuin jotkut hehkuttaa...kyllä mulla se saattaa loppuillasta vähän varista, ja on aika paakkuista laittaa???

Tod.näk. siirryn johonkin muuhun kun saan noi käytettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja kanebo 38:
välillä kokeilen muita uutuuksia mutta palaan aina parhaaseen kanebo 38:siin... ei leviä tai varise ikänä.

Minulla on nyt se eka kertaa ja jotenkin minusta se on hankala poistaa, teenköhän jotain väärin? Mutta ei tosiaan varise ja kestää pienet itkutkin.

Mun mielestä Kanebo on huono, kaikille ei vaan sovi :/ Oon käyttäny jonkun 10 vuotta Lorealin Longitudea, joka on ihan ykkönen. Harmi vaan et sen valmistus lopetettiin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä Kanebo on huono, kaikille ei vaan sovi :/ Oon käyttäny jonkun 10 vuotta Lorealin Longitudea, joka on ihan ykkönen. Harmi vaan et sen valmistus lopetettiin...

Niinpä, kaikki ei sovi kaikille. Mulla on pitkät ripset, joten se sopii mulle hyvin, koska ei enää pitennä/paksunna/tuuhenna lisää. Kokeilisin kyllä muuta mielelläni. Olen jo monesti ollut ostamassa jotain muuta, mutta....

Mulla on Cliniquen Lash power mascara, joka Stockan myyjän mukaan vastaa Kanebon 38:a (poistetaan siis samalla tavalla lämpimällä vedellä). Ostin, kun tuo 38 oli loppuunmyyty. Oon ollu tosi tyytyväinen, minusta se on parempi kuin Kanebo. Käytän kyllä ripsaria kohtuu vähän, mutta kuitenkin.

Voin suositella, maksoi jotain vajaa 25 e, eli ei ole hirveän halpa, mutta toimiva.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
kanebo 38, se vähän paakkuista käyttää mutta kestää kaikkein parhaiten. pitäs löytää joku vastaava mut ei jaksa tehä kokeiluja

käytä ripsikampaa ennen kuin kuivuu niin tulee hyvät ripset... kauhia mikä mainostus mulla päällä :D no kunhan ilmaisen mielipiteeni :)

Yhteistyössä