G: Raskausajan seksi? Kuinka usein :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Eli mitne rakaus vaikuttanut seksin määrään?

Kyselen siksi, että seksiä käytetään "kypsyttely-yrityksenä" niin usein, että mietin miten on sen harrastamisen laita sitten raskauden aikana. Meillä kun menee niin, että välillä parikin kertaa päivässä ja rv 36 menossa. Koko raskaudenaikana ei muutamaa päivää pidempää paussia ole ollut.

meillä lähti aina supistelee siemennesteestä oikeen kunnolla, kolmannesta jouduin vuodelepoon kun niin supisteli yhden kerran jälkeen... eli ei seksiä raskaus aikana voi meillä oikeen harjoittaa ellei käytä kumia :)

Meillä pupuiltiin ainakin loppuvaiheessa joka päivä, vapaapäivinä monta kertaa ja kyllähän se siemenneste pehmensi kohdunkaulaa mutta käyntiin ei synnytys lähtenyt.

Meillä n. 3pvän välein ja rv. 35+4 menossa. Mä olin osastolla tossa yhdessä vaiheessa supistelujen takia, jotka vieläkin meinaa aina seksin jälkeen kummitella... Mutta ei sen pahempaa ole tullut.

Välillä joka päivä ja silloin parikin kertaa päivässä, välillä pientä paussia, yleensä äippäpolikäyntien yhteydessä... Välillä alkaa suppaamaan, välillä ei joten eipä mun vastauksesta pahemmin irtoa mitään tuohon pohdiskeluun.

MUOKS: ja rv 36+.. menossa

no meillä on raskausiakana sekstailtu niin paljon ku yleensäkin. 2-4 kertaa viikossa.

kaveri sanoi, että hällä ei haluttanu loppuraskaudesta ollenkaan, kun tuntui niin inhottavalta ja likaiselta ison mahan kanssa. ja sen mies ei muutenkaan halua kovin paljoa seksiä, harrastavat muutenki vaan kerran kuussa ja silloinkin kaverin aloitteesta.

Yhteistyössä