G: Raskausajan mieliteot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sartsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sartsa

Vieras
Onko muilla ollu minkälaisia mielitekoja raskauden aikana?
Itselläni oli kaksosia odottaessa himo lauantai-pussiin,niitä tuli syötyä ihan tuhottomasti (mikä kyllä näkyikin). Nyt kolmatta odottaessa juon n. Litran appelsiini mehua päivässä:-D

vielä ei ole näitä kuuluisia mielitekoja tittyyn ruokaan ilmaantunut!11mutta eikähön kerkiä rv 5+5........joskus tulee sellaisia et pakko saada jotain niinkuin on tullut kebabbia...namia.....homejuustoa ja tuc keksiä..........no kirjoittelen sit lisää jos niitä johonkin tiettyyn ruokaan tulee!!!!!!! ONNEA SINULLE JA VAUVALLE ja mahakasta vuotta 2006

Ei varsinaisesti mitään yhtä, vaan mieliteot on vaihdellu aika mukavasti. Mm. perunamuusi, mansikkarahka, karkit, pulla, verilätyt+puolukat, voileipäkeksit+tonnikala jne.. Hetken aina jotain mussutan useesti ja sitten se vaihtuu johonkin ihanampaan :)

Makean himo koko ajan. Karkit maistuu vähän liiankin hyvin. Näin ollut alusta saakka ihan tähän loppuraskauteen. Puurot ja mehukeitto yhdessä on namia! keskiraskaudessa porkkanat ja omenat. Ihan alussa oli punaisen lihan himo vaikka olen kasvis/kana/kalansyöjä. Silloin piti kerran viikossa saada kunnon pihvihampurilainen:)

Minulla ei varsinaisia mielitekoja ole ollut, mutta olen kammonnut makeaa, sitä ei vain kertakaikkisesti ole tehnyt yhtään mieli syödä. Ja sellainen karkkihiiri kuin aikaisemmin olin!

-Kovaksi mennyt ruisleipä, voita ja saarioisten uunikinkkua päälle, NAM! :)
-Karviasi-boysenmarja keitto, raparperikeitto
-Juissi, sekahedelmämehu
-Metukkapizza, ennen inhosin noita pulapitsoja, nyt suurta herkkua :D
-Appelsiinit, mandariinit
-mehujää

Yhteistyössä