G: rahat loppu?

  • Viestiketjun aloittaja aaasking
  • Ensimmäinen viesti
silloin on rahat loppu kun tilillä on 0e, ei kai ne muuten loppu ole...
Rahat voi olla joko loppu (= huono tilanne ) tai loppu (=hyvä tilanne ). Huono tilanne on silloin jos ei ole rahaa eikä ruokaa, hyvä tilanne on silloin jos rahat on loppu mutta kaapissa on ruokaa :D

ja kyllä, meillä on usein rahat loppu...
 
Anne
Mulla tarkoittaa sitä, ettei rahaa ole paria kymppiä enempää käyttötilillä. Kaapeissa kuitenkin ruokaa, joten nälässä ei tarvitse olla ennen kuin seuraavat rahat tulevat.
 
ap
kiitti vastauksista. sama meillä. yks kaveri aina valittaa että ei oo eurookaan rahaa, mut on silti varaa tankata, ostaa uus sohva, ostaa lapsille kaikkee, varata uus koira (joka maksaa...) ja tietty ruokaan varaa.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitti vastauksista. sama meillä. yks kaveri aina valittaa että ei oo eurookaan rahaa, mut on silti varaa tankata, ostaa uus sohva, ostaa lapsille kaikkee, varata uus koira (joka maksaa...) ja tietty ruokaan varaa.
Joo mullakin yks tällainen kaveri :D Varaa on tehdä vaikka mitä ja ostella vaikka mitä, mutta rahat on silti mukamas aina loppu...

Kyllä mulle se rahat on loppu tarkoittaa osittain joskus myös sitä, että just on varaa ostaa ruuat seuraavaan rahapäivään asti, mutta ei rahaa mihinkään ylimääräiseen...
 
vieras
Siis ettei ole rahaa muuhun kun ruokaan, vakuutusmaksuihin ja autontankkaamiseen(jolla ajetaan vaan työmatkat,joita ei voi muuten mennä)
Ei voi koskaan ostaa karkkia, leluja, vaatteita aikuisille, lahjoja tuttaville merkkipäivinä tms.
Kun tulee rahaa sen tietää että mihin ne tulot käytetään.
 
Meillä kun rahat on loppu se tarkoittaa sitä, että käyttötilillä on alle 50 euroa.
Rahat mitkä on säästötilillä, niin niitä ei tavallaan ole olemassakaan. eli niihin rahoihin ei toistaiseksi kajota..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitti vastauksista. sama meillä. yks kaveri aina valittaa että ei oo eurookaan rahaa, mut on silti varaa tankata, ostaa uus sohva, ostaa lapsille kaikkee, varata uus koira (joka maksaa...) ja tietty ruokaan varaa.
Joo mullakin yks tällainen kaveri :D Varaa on tehdä vaikka mitä ja ostella vaikka mitä, mutta rahat on silti mukamas aina loppu...

Kyllä mulle se rahat on loppu tarkoittaa osittain joskus myös sitä, että just on varaa ostaa ruuat seuraavaan rahapäivään asti, mutta ei rahaa mihinkään ylimääräiseen...
Peesi ja peesi. Laskut maksan ja ruokakaapin täytän rahapvnä ja loppukuu ihmetellään :whistle: Lapsen rahat on erikseen, me säästetään vauvantavaroihin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
Meillä kun rahat on loppu se tarkoittaa sitä, että käyttötilillä on alle 50 euroa.
Rahat mitkä on säästötilillä, niin niitä ei tavallaan ole olemassakaan. eli niihin rahoihin ei toistaiseksi kajota..
eli oikeasti rahaa voi olla monta tonnia.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
Meillä kun rahat on loppu se tarkoittaa sitä, että käyttötilillä on alle 50 euroa.
Rahat mitkä on säästötilillä, niin niitä ei tavallaan ole olemassakaan. eli niihin rahoihin ei toistaiseksi kajota..
eli oikeasti rahaa voi olla monta tonnia.....
No eikai kukaan käytä viimisenä viikkona rahoja esim säästätililtä ruokaan :LOL: Mikä idea siinä säästämisessä sillon ois?
 
no just
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
Meillä kun rahat on loppu se tarkoittaa sitä, että käyttötilillä on alle 50 euroa.
Rahat mitkä on säästötilillä, niin niitä ei tavallaan ole olemassakaan. eli niihin rahoihin ei toistaiseksi kajota..
eli oikeasti rahaa voi olla monta tonnia.....
No eikai kukaan käytä viimisenä viikkona rahoja esim säästätililtä ruokaan :LOL: Mikä idea siinä säästämisessä sillon ois?
kylläpä sua tää aihe naurattaakin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
Meillä kun rahat on loppu se tarkoittaa sitä, että käyttötilillä on alle 50 euroa.
Rahat mitkä on säästötilillä, niin niitä ei tavallaan ole olemassakaan. eli niihin rahoihin ei toistaiseksi kajota..
eli oikeasti rahaa voi olla monta tonnia.....
No eikai kukaan käytä viimisenä viikkona rahoja esim säästätililtä ruokaan :LOL: Mikä idea siinä säästämisessä sillon ois?
hehheh. eli olet väärässä ketjussa =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Mä olen kuukaudesta 3 viikkoa aina ilman rahaa, se jos jokin on turhauttavaa... :/ Eli mulla ei ole YHTÄÄN rahaa...
Kuvasta päätellen oot silti pysyny hyvissä lihoissa ;)
kyllä mä syödäkseni saan, eihän nyt siitä ollutkaan kyse? ;) :whistle:
..ja sen kyllä huomaa.
 
vieras
meillä jos rahat on loppu, niin se tarkoittaa että käyttötilillä on alle 300e... ja säästötilillä on aina rahaa ja luottokorttejakin löytyy jos on hätähätähätätilanne, eli ei mein oikeesti oo koskaan rahat ihan loppu....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Mä olen kuukaudesta 3 viikkoa aina ilman rahaa, se jos jokin on turhauttavaa... :/ Eli mulla ei ole YHTÄÄN rahaa...
Kuvasta päätellen oot silti pysyny hyvissä lihoissa ;)
kyllä mä syödäkseni saan, eihän nyt siitä ollutkaan kyse? ;) :whistle:
..ja sen kyllä huomaa.
niin, mikäs se ihanampaa kuin hyvä ruoka :)
 

Yhteistyössä