G: Pyyhitäänkö teillä spermat harsoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten sua ees kiinnostaa tietää, mihin toisten spermoja pyyhitään? Meillä ainakin pestään pelit seksin jälkeen, ja sitten suoja housuihin..

vaat??! mikä suoja housuihin?

Etkö ole koskaan kuullut pikkuhousunsuojista?

olen. miten se liittyy seksiin?

haloo?? että miten suojat liittyy seksiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ehkä sä olet nähnyt vaan yhdenlaista spermaa jos susta noin uskomatonta on se, että miehenkin sperma voi olla tahmeaa veden kanssa varsinkin :)

No, mä nyt kumminkin pesen pois, toisinkuin eräät, jotka väittää tietävänsä, vaikka eivät kehtaa mennä pesulle. :$

Minäkin mutta pyyhin ensiks enimmät. Huomattavasti mielekkäämpi kasvotkin puhdistaa ensin paperiin ja sen jälkeen puhdistusaineella. Ei tarvitse kiloa saippuaa.

Miten sua ees kiinnostaa tietää, mihin toisten spermoja pyyhitään? Meillä ainakin pestään pelit seksin jälkeen, ja sitten suoja housuihin..

vaat??! mikä suoja housuihin?

Etkö ole koskaan kuullut pikkuhousunsuojista?

olen. miten se liittyy seksiin?

haloo?? että miten suojat liittyy seksiin?

Lue aikaisemmat kommentit, niin ehkä sitten tajuat.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei jummarra:
Siis miks pitää pyyhkiä?

No jos on käyny pesulla ENNEN seksiä, ei kehtaa lähtee pesulle seksin jälkeen ja meil käytetään kortsua niin johonkin se mälli on pyyhittävä ettei jää hautoon ja haiseen miehen housuihin..

Ei kehtaa? Miksi ihmeessä ei kehtaa? Sitähän varten on olemassa se pieni suihku vessanpöntön vieressä.

Eikö se sperma ole sen verran tahmaista iholla, että se pitää ensin kuivalla pyyhkiä pois ja iho pestään sen jälkeen pesuvedellä... Jos tahmeaa spermaa menee saippuavedellä tai pelkällä vedellä pesemään, sehän vain leviää.

Kyllä meillä ainakin on niin hyvää saippuaa, ettei ole levinny...ja sitten ku käyttää vähän reilummin sitä vettä. Tai sitten mun miehen sperma ei ole niin paksua kuin sun miehen...ku harrastetaan niin usein seksiä=)

Ei mulla oo miestä, mulla on miehiä :) Ehkä ne on sitten niin eritavalla latautuneita kun sun miehes.

Aijaa, no totta kai huorat joutuu enempi hinkkaamaan mällejä pois ku niin monta miestä sisään laukoo=)

Ei ne sisään lauokkaan =) Kaikki ei harrasta seksiä pelkästään lisääntymismielessä!

No laukoo, mihin laukoo....pääasia että oot mällissä joka puolelta. Toivottavasti ymmärrät hoitaa tautis.

En ymmärrä hoitaa tietenkään

meillä käydään suihkussa AINA seksin jälkeen, ainoastaan mökillä ym. jossa vesi lämmitettävä käytetään kosteuspyyhkeitä ja heti tilaisuuden tullen pesulle.
pikkuhousunsuojan laitan suihkun jälkeen, sitä spermaa voi valua vielä jonkun aikaa seksin jälkeenkin.

meillä käydään suihkussa AINA seksin jälkeen, ainoastaan mökillä ym. jossa vesi lämmitettävä käytetään kosteuspyyhkeitä ja heti tilaisuuden tullen pesulle.
pikkuhousunsuojan laitan suihkun jälkeen, sitä spermaa voi valua vielä jonkun aikaa seksin jälkeenkin.

Meil käydään yleensä ennen seksiä.. Maistuu paremmalle ja seksin jälkeen mukava vain nukahtaa raukeena.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Meil käydään yleensä ennen seksiä.. Maistuu paremmalle ja seksin jälkeen mukava vain nukahtaa raukeena.. :)

mutta usein kiihkeän session jälkeen olemme molemmat vähän hikisiä ym ja on paljon miellyttävämpi käydä suihkussa ennen kuin nukahtaa. muutenhan spermat valuu pitkin lakanoita...
ja lisään että peseydytään myös ennen seksiä, mutta siis AINA sen jälkeen

No ei todellakaan.
Mies käy puhdistamassa itsensä wc:ssä seksin jälkeen. Itse käyn myös vessassa ja pyyhin paperiin tai käyn pesulla.
Yleensä vasta seuraavana päivänä tulee enimmät ulos enkä käytä mitään suojaa (en silloin enkä muulloinkaan), vaihdan alushousut.
Ja ei pestä vauvan pukluharsoja samassa koneessa (tai siis joo samassa koneessa mutta eri aikaan) omien alusvaatteiden kanssa, ihan siitä syystä, että ne ovat vaaleita ja omat alusvaatteet tummia.

Kiva lukea täällä näitä keskusteluja, kun porukka ei ymmärrä asiayhteydestä sanaa "suoja", että puhutaan pikkuhousunsuojasta, tai että hirmu väittely ja jopa huorittelu lähtee siitä, että halua pyyhkäistä paperilla enimmät eritteet ennen suihkuttelua. Jep, oispa kiva olla samassa työyhteisössä tai suvussa teidän kanssanne <3

Yhteistyössä