G: Pukeudutko mielestäsi seksikkäästi ja

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
aika harvoin pukeudun seksikkäästi, ainoastaan jos johonkin baariin yms olen menossa ja silloinkin oikeastaan en kovin seksikkäästi kuitenkaan, no mutta joskus kotioloissa miehelle ylläriksi voin pukeutua tosi tosi seksikkäästi

mun tapauksessa se, että on vaatteet, on seksikkäämpää kuin ilman.

Enpä usko että kukaan muu kuin oma ukko katsele mua seksi mielessä, ja silloin mulla voi olla päällä ihan mitä kotirönttöstä vaan (aina lohkee).

Riippuu mikä fiilis on aamulla:)Seksikästä mulle ja mun mielialaan on esim,tiukat mustat farkut,löysähkö tummanvihreä neule,pitkät korkkarisaappaat,raikas meikki ,hiukset hyvin ja jotkut iisot korvikset:)Näin esim.Huonona aamuna kun ei jaksa mitään,vedän farkut ja jonkun neuletakin tms,pipo tyyliin päähän ja ulos.

Aina ei seksitytä :LOL:

en pukeudu.
nuorempana pukeuduin.
ja haluan pukeutua vielä kun kroppa antaa myöden.nyt en halua että siihen liikaa kiinnitetään huomiota.

minusta seksikäs pukeutuminen. on sellainen jossa vartalon hyviä piisteitä korostetaan. mahdollisesti myös naisellinen pukeutuminen.mutta ei naisellinen voi olla seksikäs.
joo en osaa selittää =)

Ennen kyllä, nyt tunnen itseni välillä liian vanhaksi moniin vaatteisiin :ashamed:

Kouluun ja töihin laitan aika tavis vaatteet mutta jos on jotkut juhlat tms. niin kyllä tykkään pistää jotain missä olo on seksikäs. En siis lähde poolossa ja verkkareissa ravinteliin.

Yhteistyössä