G: Polkupyörät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fillari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysymys: Mistä tai mikä pyörä olisi paras (vaihteita ei tarvita), kehitysvammaiselle 23 v 175 c pojalle, johon apuvälinekeskus asentaa teleskooppiapupyörät. Maksaakaan ei saisi aivan hirveästi, mutta kestää pitäisi...onks tietoo??

Mulla on just sellainen mummopyörä, Helkaman Ainotar.

Tykkään ihan mahdottomasti. 7-vaihteisena.
Ainakin näissä takuut on ihan samat ostopaikasta riippumatta.

Voin suositella lämpimästi, vaikka maksaakin vähän suolaisesti.
Edellinen oli samaa mallia, mutta jokin halvempi merkki. Ruostui talvessa, kun jouduttiin säilyttämään kylmässä varastossa.
:)

Mä en enää ikinä osta mitään Hobbyhall-pyörää. Sorruin muutama vuosi sitten ja on ollut surkein pyörä ikinä. Sitten ostin urheiluliikkeestä semmosen perus-Tunturin, 3 vaihdetta. Tosi hyvä pyörä on ollut eikä se maksanut kuin 299 e. Se on vain noin satasen enemmän kuin nää cittarin tai prisman halpispyörät ja varmasti paljon parempi. Kivempi sitä paitsi ajaa Tunturilla kuin jollain Sardalla;) En ees lapselleni enää ostais sellasta.

Hyvä pyörä kestää kuitenkin vuosikausia, joten itse sijoittaisi polkupyörään. Ei siitä tarvitse itseään kipeäksi maksaa, mutta noi marketpyörät jättäisin suosiolla kauppaan.

Paras pyörä on tosiaan sellanen mummopyörä, kuten Papan mamma äsken kirjoittikin:) Kaikista mukavin ajoasento!!

Vanhempi sykkeli on Hobbarista, Sarda-merkkinen maastopyörä, vaihteita on..makso jottain alle 400, ei mitään muistikuvaa. Edelleen kuin uudenveroinen.
Nyt odotan postin tuovaksi jälleen hobbarista tilatun pyörän, semmoinen kolmivaihteinen,tukeva mummiska. Merkkiä en muista, mutta hintsu oli jotain alle 300.

Yhteistyössä