Itse asiassa aika monellakin keskustelupalstalla on käytössä tekstiviesti tms. vahvistus, jolloin yhdestä numerosta ei voi rekisteröidä kuin yhden nimimerkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Ei ja aina voi tehdä useamman nikin.
Niin. Tää kaksplussa taitaakin olla aktiivisimpia keskustelupalstoja tällä hetkellä. Ehkä juuri siksi, että harmaana voi kirjoitella. Toinen syy on helppo ja selkeä luettavuus, toisin, kuin vauvan aihe vapaalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse asiassa aika monellakin keskustelupalstalla on käytössä tekstiviesti tms. vahvistus, jolloin yhdestä numerosta ei voi rekisteröidä kuin yhden nimimerkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Ei ja aina voi tehdä useamman nikin.
Ylipäätään aika harvassa on ne keskustelufoorumit, jossa ei edellytetä rekisteröintiä. Suomi24 on ainoa mikä tulee kaksplussan lisäksi mieleen.
Onnistuu.Alkuperäinen kirjoittaja BLondon:Tykkäisin enemmän punasesta
Miksi täällä on sitten yhtään kukaan rekisteröityneenä? Harmaillaan kaikki!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin. Tää kaksplussa taitaakin olla aktiivisimpia keskustelupalstoja tällä hetkellä. Ehkä juuri siksi, että harmaana voi kirjoitella. Toinen syy on helppo ja selkeä luettavuus, toisin, kuin vauvan aihe vapaalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse asiassa aika monellakin keskustelupalstalla on käytössä tekstiviesti tms. vahvistus, jolloin yhdestä numerosta ei voi rekisteröidä kuin yhden nimimerkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Ei ja aina voi tehdä useamman nikin.
Ylipäätään aika harvassa on ne keskustelufoorumit, jossa ei edellytetä rekisteröintiä. Suomi24 on ainoa mikä tulee kaksplussan lisäksi mieleen.
Kivampi olla rekisteröitynyt. mutta jos on pakko rekisteröityä kirjoittaakseen, se vähentää uusia keskustelijoita huomattavasti.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Miksi täällä on sitten yhtään kukaan rekisteröityneenä? Harmaillaan kaikki!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin. Tää kaksplussa taitaakin olla aktiivisimpia keskustelupalstoja tällä hetkellä. Ehkä juuri siksi, että harmaana voi kirjoitella. Toinen syy on helppo ja selkeä luettavuus, toisin, kuin vauvan aihe vapaalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse asiassa aika monellakin keskustelupalstalla on käytössä tekstiviesti tms. vahvistus, jolloin yhdestä numerosta ei voi rekisteröidä kuin yhden nimimerkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Ei ja aina voi tehdä useamman nikin.
Toisaalta kyllä, mutta toisaalta ei. Se voi rajoittaa paljon keskustelua ja aiheita, mutta toisaalta poistaisi turhaa häiriköintiä ja päänaukomista. Silloin varmasti lyhenisivät nuo miljoonan sivun pituiset jankutusketjut myös (ehkä).Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Eli ei enää harmailua? Mitä mieltä? Kyllä vai ei?
Kannatan mustana kirjoittelua. Toisin kuin Rukoilijasirkka, en usko että se nostaisi uusien kirjoittajien kynnystä osallistua keskusteluihin, kun rekisteröityminen on tällä hetkellä erittäin helppoa ja vaivatonta, eikä vaadi sen kummempia vahvistuksiakaan. Vieraan mainitsemassa Suomi24:ssakin on mahdollista kirjoittaa joko rekisteröityneenä tai vierailijana, mutta on siitä huolimatta paikoitellen hyvin kuollut palsta. Olen pannut merkille myös hyvin yhtenevän vittumaisen ilmapiirin juurikin vieraiden toimesta.Alkuperäinen kirjoittaja k:mihin ap katos mitä mieltä sä ite oot?
täysin samaa mieltä tuosta kirppiskerhon toimivuudesta :/ siellä ei mene mikään kaupaksi ja harvoin mitään löytääkäänAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ihan sama, kun vaan vanha kirppa saatais takas.
Toi kerhopuoli ei toimi sitten ollenkaan.