G-piste ja yhdyntäorgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G-spot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

G-spot

Vieras
Ystäväni saa kuulemma 99% yhdynnöistä orgasmin ilman klitoriksen hyväilyä. Itse en ole koskaan saanut orgasmia ilman klittan hieromista, ja kieltämättä hieman kadehdituttaa ystäväni helppo tilanne. En ole myöskään itse masturboidessa onnistunut G-piste orgasmia saamaan. G-piste sijaitsee kuulemma emättimen etuosassa, röpelöisen tuntuinen kohta. Mites te muut naiset, oletteko löytäneet pisteenna ja onko vinkkejä miten siihen saa eloa, yksin tai yhdessä miehen kanssa? Miten G-piste orkku eroaa klitta orkusta, tuntuuko paremmalta vai samalta?

Tuskinpa tuo klittaorkku paljoakaan eroaa g-piste orkuista. Onpahan vain niinkuin klitan juuret. Olettaisin suurimman eron olevan siinä, että g-pistettä hyväillessä sormet tai kalu on pillussa, joten orkun tullessa pillulla on sentään jotain mihin puristua kiinni. Pelkän klittaorkun saadessa pillussa on ns. tyhjä arpa. Näin olen ymmärtänyt, siksi laitankin viimeistään orkun tulessa pilluun yhden sormen sijasta kaksi. Onpahan ainakin mitä puristaa. Orkun tekemiseen riittää yksikin sormi, mutta jotenkin tuntuu että se jää vähän vajaaksi, ilman kunnon puristuskohdetta. Kalun kanssa ei ole tätä "onglemaa".
Naiset saa kommentoida, ovatko samaa mieltä.

Yhteistyössä